Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

19. Országos Marketing Konferencia

2009.11.18.

"Marketing nélkül nem megy!" címmel a Magyar Marketing Szövetség november 18-19-én rendezi Országos Marketing Konferenciáját.

 

Plenáris ülés: 

  • Megnyitó: Kozák Ákos
  • Dr. Törőcsik Mária előadása

Szekcióülések:

November 18.   13.00 – 15. 30

  • Trade Marketing     Szekcióvezető:Hermann Zsuzsa                                                                                    

  • Ki vagy Te, fogyasztó?! - Fogyasztói magatartás                                           Szekcióvezető:Dr.Deli-Gray Zsuzsa,Groupe ESSCA Magyarország Alapítvány, programigazgató

  • Kívül-belül hatékonyan - az integrált kommunikáció módszerei - különösen most     Szekcióvezető:Dr. Piskóti István, Miskolci Egyetem Marketing Intézet, intézetvezető

 November 18.  16.00 – 18.30

  • A marketing szerepe a törzs-ügyfélkör kialakításában és megtartásában     Szekcióvezető: Dr.Fixler László, Qualifórum Kft., ügyvezető igazgató

  • "A tyúk, a malacka és a gerilla" - Gerilla megoldások a világhálón                                                                                                      Szekcióvezető: VargaIstván, Manta Marketing Kft.,ügyvezető igazgató                                Előadók:       

    • Bonyhádi Gábor - Division, ügyfélkapcsolati igazgató;
    • Boros Botond - Carnation, tanácsadó; 

    • Végvári Imre - Arcus Group, vezérigazgató;    

    • B. Ferenc Attila  - guerillamarketing.hu;    

    • Holman Ede - generalmedia.hu

 November 19.  9.30 – 12.00

  • Hatékonyság-Controlling                                                                                        Szekcióvezető: Kozák Ákos, GfK Hungária Piackutató Kft., ügyvezető igazgató  -     Társszekcióvezető: Nagy Zoltán,OTP Bank Nyrt., marketing igazgató                           Előadók:                                                                          

    • Bíró Péter, 

    • Durugy András, D&T Marketing Tanácsadó Kft., ügyvezető igazgató: "Kommunikációs hatékonyságmérés - saját kifejlesztett módszerrel    

  • "A dolgozói branding - Egy sikeres márka házon belül indul!"                                             Szekcióvezető: Dr.Simon András,Ispiro Consulting Kft., kommunikációs igazgató    Előadók:                                                        

    • Mezriczky László

    • Tonk Emil, Stúdium 2000 Bt., ügyvezető igazgató : "Munkatársaink, mint a márka első számú nagykövetei"

 November 19. 12.20 -13.00

  • Kerekasztal beszélgetés a fogyasztóvédelemről                                                            Vezeti: Vajda Márta, Magyar Marketing Szövetség, Nonprofit Klub, humánszervező,kommunikációs tanácsadó   

Egyik meghívott vendég: Kathy Attila

Bővebb információ, jelentkezési lap: www.marketing.hu