Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Milliók nézték a Szigetet a YouTube-on

2012.08.16.

 
A 20. jubileumi Sziget közönsége több mint 11-szeresére nőtt a YouTube élő közvetítésének köszönhetően, amely összesen több mint 4 millió megtekintést regisztrált.

Óriási növekedés a LinkedInnél

2012.08.16.

Gyorsan emelkedik a szakmai hálózatépítő közösségi oldal felhasználói tábora, már 175 millióan vannak a tagok.

Új reklámmegoldás a Facebookon

2012.08.16.

 
Hamarosan olyan márkák fizetett hirdetései is megjelenhetnek a felhasználók hírfolyamában, amelyeknek ők nem rajongóik.

Rádiós pályázatokról döntött a Médiatanács

2012.08.16.

A Médiatanács szerdai ülésén több rádiós frekvenciára vonatkozó döntést hozott.

Médiaóriások születnek a YouTube-on

2012.08.14.

 
Akár világméretű médiavállalatok inkubátoraként is működhet a videómegosztó, ahol a megfelelő tartalommal viszonylag olcsón lehet óriási közönséget építeni.

Nézettségi rekordokat hozott az olimpia

2012.08.14.

Csaknem nyolcmillióan követték nyomon a londoni olimpiát a közszolgálati tévéadók valamelyikén; a négy tévécsatornán több mint ötszáz órában sugározták az ötkarikás játékok eseményeit.

Google: előny a legális tartalmaknál

2012.08.13.

Új, a legális zenei és képes tartalmakat előnyben részesítő algoritmust használ az internetes keresésekkor hétfőtől a Google motorja. A lépést számos lemezkiadó és hollywoodi filmstúdió üdvözölte.

Dokumentarista reklám-kisfilm pályázati felhívás

2012.08.09.

A pályázat kiírója a JÓL-LÉT Közhasznú Alapítvány.

A Műcsarnokot színezhetik ki az idei Paint Up! verseny résztvevői

2012.08.04.

Megjelent a világon egyedülálló virtuális épületfestő verseny 2012-es pályázati felhívása!

Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek

2012.08.03.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is megszervezi a Golden Dove versenyt, amelyre ezúttal nem csak online csatornán jeleztek vissza az ügynökségek.