Archívum
Milliók nézték a Szigetet a YouTube-on
2012.08.16.
A 20. jubileumi Sziget közönsége több mint 11-szeresére nőtt a YouTube élő közvetítésének köszönhetően, amely összesen több mint 4 millió megtekintést regisztrált. |
Óriási növekedés a LinkedInnél
2012.08.16.
Gyorsan emelkedik a szakmai hálózatépítő közösségi oldal felhasználói tábora, már 175 millióan vannak a tagok. |
Új reklámmegoldás a Facebookon
2012.08.16.
Hamarosan olyan márkák fizetett hirdetései is megjelenhetnek a felhasználók hírfolyamában, amelyeknek ők nem rajongóik. |
Rádiós pályázatokról döntött a Médiatanács
2012.08.16.
A Médiatanács szerdai ülésén több rádiós frekvenciára vonatkozó döntést hozott. |
Médiaóriások születnek a YouTube-on
2012.08.14.
Akár világméretű médiavállalatok inkubátoraként is működhet a videómegosztó, ahol a megfelelő tartalommal viszonylag olcsón lehet óriási közönséget építeni. |
Nézettségi rekordokat hozott az olimpia
2012.08.14.
Csaknem nyolcmillióan követték nyomon a londoni olimpiát a közszolgálati tévéadók valamelyikén; a négy tévécsatornán több mint ötszáz órában sugározták az ötkarikás játékok eseményeit. |
Google: előny a legális tartalmaknál
2012.08.13.
Új, a legális zenei és képes tartalmakat előnyben részesítő algoritmust használ az internetes keresésekkor hétfőtől a Google motorja. A lépést számos lemezkiadó és hollywoodi filmstúdió üdvözölte. |
Dokumentarista reklám-kisfilm pályázati felhívás
2012.08.09.
A pályázat kiírója a JÓL-LÉT Közhasznú Alapítvány. |
A Műcsarnokot színezhetik ki az idei Paint Up! verseny résztvevői
2012.08.04.
Megjelent a világon egyedülálló virtuális épületfestő verseny 2012-es pályázati felhívása! |
Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek
2012.08.03.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is megszervezi a Golden Dove versenyt, amelyre ezúttal nem csak online csatornán jeleztek vissza az ügynökségek. |