Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek
2012.08.03.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is megszervezi a Golden Dove versenyt, amelyre ezúttal nem csak online csatornán jeleztek vissza az ügynökségek. |
A napokban 36 hazai reklámügynökség személyre szóló csomagot kapott a DIMSZ-től amelyben a Magyar Postagalamb Sportszövetség versenygalambjait helyezték el, a madarak pedig néhány óra elteltével tenyésztőjükhöz repültek vissza. Az ügynökségek videóval örökíthették meg a galambok szabadon engedését, melyet később a szövetség Facebook oldalára töltöttek fel. A számozásnak köszönhetően követhető volt, hogy melyik ügynökségtől érkeztek meg a madarak.
A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezte meg a szövetség, a verseny arculatát a neves grafikus és illusztrátor, Takács Mari alkotta meg. A kreatív minden évben megújult, több alkalommal a versenyt kísérő Golden Dove konferencia tematikájához illeszkedett.
A nevezéseket és a pályázatokat szeptember 7-ig a www.goldendove.hu oldalon lehet elküldeni, a verseny díjátadója pedig szeptember 20-án a ReklámFeszt keretén belül kerül megrendezésre.
Az idei verseny szakmai partnerei a Café Connection, a Feibra és a Hírek Média.