Új reklámmegoldás a Facebookon
2012.08.16.
Hamarosan olyan márkák fizetett hirdetései is megjelenhetnek a felhasználók hírfolyamában, amelyeknek ők nem rajongóik. |
Alapesetben a céges bejegyzéseket csak azok a userek látják, akik like-olták a hivatalos oldalt. A jelek szerint azonban a jövőben lehetőség lesz arra, hogy - pénz ellenében - olyan Facebook-tagok eseményei között is feltűnjenek a posztok, akik nem iratkoztak fel azokra. Ezek jobb felső sarkában egy "Like Page" opció segítségével egyetlen kattintással lehet tetszikelni az oldalt.
Ezt leszámítva a reklámok ugyanúgy fognak kinézni, mint bármely egyéb céges poszt, csak fel lesz rajtuk tüntetve, hogy szponzorált bejegyzést látunk - mondta el a Mashable-nek Annie Ta szóvivő. Hozzátette: így a márkák könnyebben érhetnek majd el nagyobb közönséget, pláne hogy mobilon is működik a megoldás.
Forrás: www.mediainfo.hu