Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

2012.12.27.

Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése december 13-án este a Magyar Tudományos Akadémián. Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.

A közgyűlésen beszámolt a leköszönő elnök, Mezriczky László, aki 2009 vége óta vezeti aszervezetet: "Megtisztelő feladat volt az MRSZ-ért dolgozni, és a hagyományokat tovább erősíteni. Bár nem minden célunkat értük el, a szakmai együttműködés élére tudtunk állni és olyan muníciót adhatok át az új elnöknek, amely a radikálisan változó környezetben is magában hordozza a továbbfejlődés lehetőségét." A beszámolót követően az MRSZ előző elnöke beszélt a szakma helyzetéről és arról, miért tartja Urbán Zsoltot alkalmas jelöltnek: "Zsolt a reklámszakma megújulásá szimbolizáló terület, az esemény- és élménymarketing elismert szakértője. Az MRSz tagsága megértette, hogy most a lét a tét, ezért döntött egy fiatal, merész és remek üzleti vénával megáldott elnök megválasztása mellett." A közgyűlés csaknem egyhangúlag választotta meg Urbánt MRSZ-elnöknek: "Végtelen nagy megtiszteltetésnek érzem a megválasztást és minden erőmmel azon fogok dolgozni, hogy a magyar reklám a gazdaságunk fontos és megkerülhetetlen mozgató rugója legyen" -- modta el az újdonsült vezető.

Az elnökségnek tagja a három szektor (megbízó, média és szolgáltató) hat-hat képviselője, az MRSZ-ben működő tagozatok közül hatnak a vezetője, illetve a Reklámjogi és a Reklámetikai Bizottságok vezetői. Ez utóbbi két szakembert az elnök kéri fel, a választott tisztségekre azonban a közgyűlésen fény derült, az alábbi személyekből tevődik össze az MRSZ új elnöksége:

Urbán Zsolt (elnök) 

 

Megbízói szektor:

Balázs Péter (Zwack)

Beke Zsuzsa (Richter)

Fülöp Szilvia (Vodafone)

Iglódi-Csató Judit (Tesco)

Nagy Bálint (IBS)

Tóth Gergely (Heineken)

Médiaszektor:

Heal Edina (Google)

Hivatal Péter (Metropol)

Kozári István (Origo)

Skriba Judit (egyéni tag)

Steff József (Sanoma)

Vidus Gabriella (R-Time)

Szolgáltatói szektor:

Géczi Tamás (Ipsos)

Hajós Katalin (Aegis Media)

Mezriczky László (Ispiro)

Papp-Váry Árpád (BKF)

Szabó Erik (Carnation)

Valter Erik (Berg Media)

Elnökségbe került tagozati vezetők:

Baráth Károly (Ambient Media)

Kaizer Gábor (Hot Marketing Club)

Kovács Péter (FÜGE)

Novák Péter (IAB)

Volford László (REGGI)

Vörös Csilla (PPT)

A Magyar Reklámszövetség ezúton is köszönetet mond a leköszönő elnökség elmúlt három éves munkájáért, és mindazon tagoknak, akik részt vettek a Közgyűlésen.