Új elnök, új elnökség, új MRSZ
2012.12.27.
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése december 13-án este a Magyar Tudományos Akadémián. Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere. |
A közgyűlésen beszámolt a leköszönő elnök, Mezriczky László, aki 2009 vége óta vezeti aszervezetet: "Megtisztelő feladat volt az MRSZ-ért dolgozni, és a hagyományokat tovább erősíteni. Bár nem minden célunkat értük el, a szakmai együttműködés élére tudtunk állni és olyan muníciót adhatok át az új elnöknek, amely a radikálisan változó környezetben is magában hordozza a továbbfejlődés lehetőségét." A beszámolót követően az MRSZ előző elnöke beszélt a szakma helyzetéről és arról, miért tartja Urbán Zsoltot alkalmas jelöltnek: "Zsolt a reklámszakma megújulásá szimbolizáló terület, az esemény- és élménymarketing elismert szakértője. Az MRSz tagsága megértette, hogy most a lét a tét, ezért döntött egy fiatal, merész és remek üzleti vénával megáldott elnök megválasztása mellett." A közgyűlés csaknem egyhangúlag választotta meg Urbánt MRSZ-elnöknek: "Végtelen nagy megtiszteltetésnek érzem a megválasztást és minden erőmmel azon fogok dolgozni, hogy a magyar reklám a gazdaságunk fontos és megkerülhetetlen mozgató rugója legyen" -- modta el az újdonsült vezető. Az elnökségnek tagja a három szektor (megbízó, média és szolgáltató) hat-hat képviselője, az MRSZ-ben működő tagozatok közül hatnak a vezetője, illetve a Reklámjogi és a Reklámetikai Bizottságok vezetői. Ez utóbbi két szakembert az elnök kéri fel, a választott tisztségekre azonban a közgyűlésen fény derült, az alábbi személyekből tevődik össze az MRSZ új elnöksége: Urbán Zsolt (elnök) Megbízói szektor: Balázs Péter (Zwack) Beke Zsuzsa (Richter) Fülöp Szilvia (Vodafone) Iglódi-Csató Judit (Tesco) Nagy Bálint (IBS) Tóth Gergely (Heineken) Médiaszektor: Heal Edina (Google) Hivatal Péter (Metropol) Kozári István (Origo) Skriba Judit (egyéni tag) Steff József (Sanoma) Vidus Gabriella (R-Time) Szolgáltatói szektor: Géczi Tamás (Ipsos) Hajós Katalin (Aegis Media) Mezriczky László (Ispiro) Papp-Váry Árpád (BKF) Szabó Erik (Carnation) Valter Erik (Berg Media) Elnökségbe került tagozati vezetők: Baráth Károly (Ambient Media) Kaizer Gábor (Hot Marketing Club) Kovács Péter (FÜGE) Novák Péter (IAB) Volford László (REGGI) Vörös Csilla (PPT) A Magyar Reklámszövetség ezúton is köszönetet mond a leköszönő elnökség elmúlt három éves munkájáért, és mindazon tagoknak, akik részt vettek a Közgyűlésen. |
|