Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia

2013.02.27.

 
Milyen trendeket kell követnie azoknak a nagykereskedéseknek, gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni?

Részletek itt (már csak 11 kiadó hely van) >>>

A választ a II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia rejti, Magyarország egyetlen kifejezetten nagykereskedőknek, gyártóknak szóló rendezvénye.

Miért létkérdés az Ön cégének nagykereskedőként, gyártóként részt vennie?

Mert 2013 a teljes fordulat éve: az elmúlt évben több tucatnyi marketing, értékesítési, pénzügyi és üzleti megoldás avult el. 

Ezt kihasználva olyan vállalkozások kerültek a piaci élmezőnybe, akik VÁLTANI tudtak, akik ÚJ STRATÉGIÁKAT vezettek be – kérdés, hogy az Ön cége vajon közéjük fog tartozni?

Kik és milyen témákban adnak elő a rendezvényen?

Nívós, tudásukat már számtalanszor bizonyított szakemberek fognak kizárólag a gyakorlatba is átültethető, bizonyított megoldásokról beszélni:

·         Sugár András, a Westel 900 és a T-Mobile egykori vezérigazgatója: 
A Westel 900 stratégia
 

·         Lőrincze Péter, a TriGranit alelnöke, a VOSZ elnöki főtanácsadója: 
Segítség cége gazdasági döntéseiben - Mi várható 2013-ban a gazdaságban?
 

·         Dr. Nagy Viktor, az Eximbank és a MEHIB üzleti vezérigazgató-helyettese: Exportfinanszírozási lehetőségek
 

·         Csatlós Csilla, a Direktinfo Kft. ügyvezetője: 
Pénzügyi stabilitás produktív kintlevőség-kezeléssel

 

·         Sterck Péter, a Dale Carnegie Magyarország vezető tanácsadója: 
Életmentő megoldásokkal a piaci élvonalba /vezetői stratégiák/

 

·         Tóth Péter (a Lipóti Pékség alapítója): 
A stratégia, amivel a multik is legyőzhetők

 

·         Jagodics Rita (a NagykerMarketing tulajdonosa)
5 eddig még nem publikált marketingstratégia premierje

 

·         Szabácsik Gergely (a NagykerMarketing vezető tanácsadója)
Nagykereskedelmi marketing a webkorszakban

 

A 3 legfőbb ok, amiért érdemes eljönnie:

1.       Megismerheti azokat a 2013-as tendenciákat, legfrissebb információkat, melyek nélkül manapság életveszélyes cége sorsáról döntenie.
 

2.       Cége működésének minden alapvető területéhez (menedzsment, stratégia, online és offline marketing, értékesítés, pénzügyek) részletes, kidolgozott forgatókönyveket kap, amik csak a megvalósításra várnak – ezeket az információkat magától hosszú hónapok, évek alatt tudná csak begyűjteni…
 

3.       Egy személyes konzultáció bármelyik tanácsadóval minimum több százezer forintba kerülne – ehhez képest a konferencia díja rendkívül kedvező

A konferencia időpontja és helyszíne:

2013. február 21. - Danubius Helia Hotel Budapest, XIII. Kárpát u. 62.

Fussa át a további részleteket és jelentkezzen itt >>>