Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Összeállt a Magyar Reklámszövetség ügyvezetősége

2013.02.12.

 
A decemberi elnök- és januári főtitkárváltást követően összeállt az MRSZ új ügyvezetőségének névsora.

Az ügyvezetőség tagjai:

Iglódi-Csató Judit (Tesco)
Fülöp Szilvia (Vodafone) 
Vidus Gabriella (R-time) 
Hivatal Péter (Metropol) 
Mezriczky László (Ispiro Consulting) 
Nagy Bálint (IBS) 
Novák Péter (RCKO)

Az ügyvezetőség már megkezdte működését – első és legfontosabb feladatként a Magyar Reklámszövetség következő időszakra vonatkozó stratégiája megalkotását és a stratégia megvalósulását támogató eszköztár összeállítását.

„Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni a kollégáknak, hogy a felkérést elfogadták és nagyon megtisztelőnek tartom, hogy együtt dolgozhatunk az MRSZ céljainak megvalósításában. Sok tervünk van, amelyek megvalósításához munkacsoportok felállítását tervezzük, amelyek kialakításáról, a tervezett feladatokról, programokról folyamatos tájékoztatást fogunk adni. A célunk az, hogy az MRSZ tevékenysége a legmesszemenőbbekig a tagság és a teljes magyar reklámipar érdekeit szolgálja.” – mondta el Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke.

További információ:

Magyar Reklámszövetség 
06 1 322 06 40
balogh.virag@mrsz.hu