Az ügyvezetőség tagjai:
Iglódi-Csató Judit (Tesco)
Fülöp Szilvia (Vodafone)
Vidus Gabriella (R-time)
Hivatal Péter (Metropol)
Mezriczky László (Ispiro Consulting)
Nagy Bálint (IBS)
Novák Péter (RCKO)
Az ügyvezetőség már megkezdte működését – első és legfontosabb feladatként a Magyar Reklámszövetség következő időszakra vonatkozó stratégiája megalkotását és a stratégia megvalósulását támogató eszköztár összeállítását.
„Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni a kollégáknak, hogy a felkérést elfogadták és nagyon megtisztelőnek tartom, hogy együtt dolgozhatunk az MRSZ céljainak megvalósításában. Sok tervünk van, amelyek megvalósításához munkacsoportok felállítását tervezzük, amelyek kialakításáról, a tervezett feladatokról, programokról folyamatos tájékoztatást fogunk adni. A célunk az, hogy az MRSZ tevékenysége a legmesszemenőbbekig a tagság és a teljes magyar reklámipar érdekeit szolgálja.” – mondta el Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke.
További információ:
Magyar Reklámszövetség
06 1 322 06 40
balogh.virag@mrsz.hu
|