Archívum
Videótárat nyitott a köztévé is
2012.02.03.
Friss hír- és magazinműsorok, talk show-k, vetélkedők, valamint archív filmek, mesék érhetők el az m1 újonnan megnyílt digitális videótárán. |
Megújult az Adverticum Adserver
2012.02.03.
A magyarországi online média piacvezető hirdetéskiszolgáló rendszere az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára. |
Küzdelem az Év Sportkampánya díjért
2012.02.03.
Az Arany Ászok Amatőr Fociklub programja is küzd az Év Sportkampánya díjért. A finisében lévő verseny eredményére csak február 9-én derül fény.
MRSZ reklámtorta-prezentáció a Médiapiac 2012 konferencián
2012.02.01.
A Magyar Reklámszövetség 2012-ben is elkészíti a valós reklámköltésre vonatkozó becslését. A összesített felmérést továbbra is dr. Skriba Judit, az MRSZ kutatási szakértője vezeti. A 2011-es reklámtorta számait az MRSZ a Médiapiac 2012 című tapolcai konferencián mutatja be március 21-én.
Vezetőváltás a SPAR-nál
2012.02.01.
2012. március 1-jétől Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója, az igazgatóság elnöke távozik posztjáról.
IPSOS: Külföldi munkavállalás, nyelvtanulás, példakép
2012.02.01.
A fiatalok döntő többsége még nem dolgozott külföldön, de egyharmaduk szeretne. Azokat, akik szívesen vállalnának munkát az ország határain kívül, elsősorban a magasabb keresetek, illetve a magasabb életszínvonal vonzza. Egy 15-25 évesek körében végzett országos kutatás során 579 fiatal véleményét kérdezte meg az Ipsos a külföldi munkavállalásról, a nyelvtanulásról és a példaképeikről 2011 negyedik negyedévében.
Magyarul is megjelenik a Flash Art
2012.01.30.
Ma indul hazánkban is a világ egyik vezető művészeti kéthavi magazinja, amely már 80 országban jelen van.
A General Motors új globális médiapartnere a Carat
2012.01.26.
Az Aegis Csoport 2012. január 24-én bejelentette, hogy a General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének.
Másodpercenként egy órányi új videó a YouTube-on
2012.01.25.
Megállíthatatlannak tűnik a videómegosztó menetelése, a feltöltött és megtekintett anyagok mennyisége egyaránt óriási ütemben növekszik.
Megújult a Képmás magazin
2012.01.24.
A tíz éve piacon levő, országos terjesztésű magazin az Ipsos piackutatást követően átgondolta és frissítette márkáját.