Megújult a Képmás magazin
2012.01.24.
A tíz éve piacon levő, országos terjesztésű magazin az Ipsos piackutatást követően átgondolta és frissítette márkáját.
A Képmás továbbra is a családok lapja marad, tudomásul véve, hogy olvasóinak túlnyomó többsége 27-54 éves, gyermeke(ke)t nevelő, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező, az átlagosnál magasabb társadalmi státuszú (ABC), értékeit tekintve konzervatív, az európai hagyományokat követő nő. Jellemző a stabil előfizetői bázis, emellett a lap az újságárusoknál is stabil forgalommal bír, a MATESZ által auditált adatokkal dolgozik.
A Képmás Kiadó a magazin iránt erősen elkötelezett, jól szegmentálható célcsoporton alapuló új médiastratégiát alakít ki, melyhez partnereket vár.
Az új márkastratégia kialakításán a Ladies First Consulting szakemberei, elsősorban Molnár-Bánffy Kata dolgoztak. Elsőként az arculatot tekintve történt látványos változás. A Képmás mérete 200x245 mm formátumra változott. Az új, jellegzetes, letisztult layout, a látványt meghatározó, elsősorban tipográfiai elemeken alapuló grafika Nagy István grafikus-tervező (Tangram Stúdió) munkája.
A magazin címlapján Emmer László fotóművész munkája nyomán az adott számot meghatározó interjú főszereplője látható - a 2012 januári számban Schäffer Erzsébet író, újságíró, a februáriban pedig Harcsa Veronika énekesnő. A magazin szerzőihez és szakértőihez új sorozatok és szerzők is csatlakoztak (többek között Schäffer Erzsébet, Dr. Aczél Petra, Szabó T. Anna, Czakó Gábor, Lackfi János, Krúdy Tamás). Az öt nagy rovat – Tandem, Jelenlét, Tükör, Házitrend és Kimenő – a magazint olvasó nők mindennapjainak egy-egy szegmensére reflektál.