Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

MRSZ reklámtorta-prezentáció a Médiapiac 2012 konferencián

2012.03.21.


2012. március 21. - 2012. március 22.
Tapolca, Pelion Hotel
 

A Magyar Reklámszövetség 2012-ben is elkészíti a valós reklámköltésre vonatkozó becslését. A összesített felmérést továbbra is dr. Skriba Judit, az MRSZ kutatási szakértője vezeti. A 2011-es reklámtorta számait az MRSZ a Médiapiac 2012 című tapolcai konferencián mutatja be március 21-én. Az idei rendezvény vezérmotívuma napjaink médiájának egyik kulcsszava, az integráció. Konvergálnak (összeolvadnak) a médiafogyasztás, a szórakozás és a játék különböző formái. Multifunkcióssá válnak a médiaeszközök. A médiacégek tevékenységében visszaszorul a hír- és információszolgáltatás, miközben nő a tranzakciós bevételek és az „egyéb tevékenységek” részaránya. A médiaügynökségek integrálják eddig külön kezelt digitális tevékenységüket, és egyre több kreatív munkát végeznek. De integrálni kell-e mindent, és ha igen, hogyan? Best practice, praktikus tanácsok és óvatosságra intő ellenpéldák az integráció jegyében. A Médiapiac 2012 konferenciával párhuzamosan megrendezésre kerül a Kutatás 2012 konferencia is, átjárási lehetőséggel.
 

 Kutatás 2012 konferencia célja a hazai piackutatási szakma innovációinak és legújabb trendjeinek bemutatása.

A konferencia előadói gyakorlati példákon keresztül mutatják meg, hogy a szakma milyen innovatív eszközökkel, módszerekkel, megoldásokkal képes megfelelni a megváltozott elvárásoknak, miért éri meg 2012-ben is piackutatásba befektetni az ügyfeleknek. Az előadásokat és fórumokat ügyfelek, piackutatók, tanácsadók, valamint a szakmai szervezetek képviselői tartják.

Program, részvételi feltételek, bővebb információ, : http://www.mediapiac.com/konferencia