Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

A General Motors új globális médiapartnere a Carat

2012.01.26.

Az Aegis Csoport 2012. január 24-én bejelentette, hogy a General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének.

Az amerikai autógyártó döntése, melyre a 2011 utolsó negyedévében zajlott teljes ügynökségi felülvizsgálat után került sor, várhatóan évi 3 milliárd dollárnyi médiaköltést érint világszerte a Kantar Media információi szerint.

Az Aegis valamennyi régiójára vonatkozó szerződés az Aegis Media és a General Motors 2007 januárja óta tartó európai együttműködésének eredményességét is jelzi. Az együttműködés, melynek globális koordinátora a Carat US New York-i csapata lesz, magában foglalja a médiatervezési és -vásárlási, a keresőmarketing, a közösségi média valamint mobil kommunikációs feladatokat. A közös munka 2012 áprilisában veszi kezdetét.

A magyar piacon a tender eredménye a GM és az Aegis csoport együttműködésében nem jelent változást.