Küzdelem az Év Sportkampánya díjért
2012.02.03.
Az Arany Ászok Amatőr Fociklub programja is küzd az Év Sportkampánya díjért. A finisében lévő verseny eredményére csak február 9-én derül fény.
A program során nem a profi sport, hanem a helyi közösségek amatőr játékosai, az ő érzelmi bevonásuk került előtérbe, melyet kiegészített a lokális, kreatív kommunikáció.
Az eredmények magukért beszéltek: a program indulásának évében 885 csapatot értek el, míg 2011-re pedig összesen 1403 csapatot sikerült bevonni. Összesen 5 amatőr megyei és 10 kispályás bajnokságot, valamint több amatőr tornát szponzoráltak a program keretén belül, biztosítva számukra felszereléseket és lehetőséget, hogy lakóhelyükön hirdetési felületeken is szerepeljenek.
„A kampány már több szakmai díjat nyert, de külön érték számunkra az olyan jelölés, amelynek során a nagyközönség is megismerkedhet a program sikereivel. Minden egyes szavazat egy újabb megerősítés számunkra, különösen, hogy eddig is rendkívül sokan, összesen több százezren voksoltak a verseny során” – emelte ki Kovács Ágnes, az Arany Ászok márkamenedzsere.
A Dreher Sörgyárak Zrt. partnere az aktivitás kidolgozásában és végrehajtásában a Human Telex Reklámügynökség volt.