Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Küzdelem az Év Sportkampánya díjért

2012.02.03.

Az Arany Ászok Amatőr Fociklub programja is küzd az Év Sportkampánya díjért. A finisében lévő verseny eredményére csak február 9-én derül fény.

A program során nem a profi sport, hanem a helyi közösségek amatőr játékosai, az ő érzelmi bevonásuk került előtérbe, melyet kiegészített a lokális, kreatív kommunikáció.

 

Az eredmények magukért beszéltek: a program indulásának évében 885 csapatot értek el, míg 2011-re pedig összesen 1403 csapatot sikerült bevonni. Összesen 5 amatőr megyei és 10 kispályás bajnokságot, valamint több amatőr tornát szponzoráltak a program keretén belül, biztosítva számukra felszereléseket és lehetőséget, hogy lakóhelyükön hirdetési felületeken is szerepeljenek.

 

„A kampány már több szakmai díjat nyert, de külön érték számunkra az olyan jelölés, amelynek során a nagyközönség is megismerkedhet a program sikereivel.  Minden egyes szavazat egy újabb megerősítés számunkra, különösen, hogy eddig is rendkívül sokan, összesen több százezren voksoltak a verseny során” – emelte ki Kovács Ágnes, az Arany Ászok márkamenedzsere.

 

A Dreher Sörgyárak Zrt. partnere az aktivitás kidolgozásában és végrehajtásában a Human Telex Reklámügynökség volt.