Friss szemlélet, nagy rutin – új kreatív a Human Telex csapatában
2012.06.18.
Új vezető szövegírót igazolt le Molnár Andrea személyében a Human Telex Reklámügynökség. |
A kreatív szakember ezt megelőzően az Activity Group kreatív vezetőjeként olyan márkákkal dolgozott, mint a Magyar Telekom, a Volksbank, a Raiffeisen, az ERSTE, a Haworth az AXA és az E.ON. Korábban a McCann Erickson szövegírói pozícióját is betöltötte.
|
„Kihívásokkal teli, ugyanakkor rendkívül inspiráló olyan nagy márkák kreatív stratégiáin dolgozni, mint például a Dreher, mely lehetőséget ad a hosszú távú gondolkodásra és partner az innovatív elképzelések megvalósításában" – emelte ki Molnár Andrea, aki Zöld Gergelyt váltotta a Human Telex Reklámügynökségnél.
Hajnal Tamás, stratégiai és kreatív vezető kiemelte: a bankszektori kommunikációban is rutinnal bíró új munkatárs nem csak friss szemléletet hozott a cég életébe, hanem külön nyereség, hogy a BTL- és rendezvény piacon is nagy tapasztalattal rendelkezik.