Csinálj sportot az unalomból!
2012.03.27.
„Csinálj sportot az unalomból!” – látható és hallható január óta a Sport szelet tv-spotban – a márka új márkastratégiája és üzenete online is terjed, melyet a HPS Interactive dolgozott ki. |
A HPS Interactive által kidolgozott digitális stratégia keretében az új márkaplatformhoz illő arcot kapott a weboldal felállt a YouTube csatorna, valamint új lendületet kapott a márka facebook oldala.
A HPS Interactive februárban nyerte meg a Sport szelet online tenderét.
Egy kedves maci szórakoztatja a JóReggelt! facebook tábor mindennapjait március közepe óta. Az applikáció és nyereményjáték a márka új, vörös áfonyás termékének bevezetésének kapcsán vált népszerű időtöltéssé a JóReggelt! facebook oldalán. A játékosok hétről hétre új pályákon szállhatnak versenybe az értékes nyereményekért. Tíz nap alatt több, mint 7500 játékos tesztelte hogy sikerül-e a macit áfonyával megetetnie. A játékot a Kraft Foods digitális ügynöksége a HPS Interactive fejlesztette.