Sajtó
Újabb csatlakozók a mai tiltakozáshoz
2014.06.05.
A tegnapi sajtóközlemény kiadását követően további cégek és szervezetek jelezték csatlakozásuk.
Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!
2014.06.04.
Példa nélküli szakmai összefogás a reklámadó bevezetése ellen
Tiltakozás a reklámadó bevezetése ellen
2014.06.04.
Az MRSZ a szakmai szervezettekkel együttműködve tiltakozik a reklámadó bevezetése ellen.
Cannes Corporate Media & TV Award
2014.03.12.
A verseny elkezdődött: A delfin trófeák várják új gazdáikat
Reklámtorta 2013
2014.03.04.
A Magyar Reklámszövetség bemutatja Reklámtorta 2013.
Az MRSZ 2014. március 4-én, a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban a társszövetségekkel
együtt mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat, amelyek 14. alkalommal kerültek
összegyűjtésre, példátlanul széles szakmai összefogás eredményeként. A reklámtorta túlnyomó
részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi – idén a
televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.
Minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét
2013.10.15.
A magyar reklámipar mérete 174 milliárd forint volt 2012-ben a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.
A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás
2013.06.27.
A Kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet.
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet.
Megalapozatlannak tartják a szakmai szervezetek a meteorológiai szolgáltatási díj fizetésére vonatkozó tervezetet és szakmai egyeztetést javasolnak
2013.06.19.
A meteorológiai törvény tervezete szerint egyes televíziók, valamint az összes
internetes sajtótermék és hírportál éves reklámbevétele 0.5%-ának megfelelő díjat
köteles fizetni az Országos Meteorológiai Szolgálatnak (OMSZ) meteorológiai
szolgáltatási díj címén. Az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók
Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók
Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség álláspontja szerint a tervezet nélkülöz
minden szakmai megfontolást illetve jogi alapot a díjfizetést illetően, elnagyolt,
ellentmondásos és teljes mértékben megalapozatlan.
internetes sajtótermék és hírportál éves reklámbevétele 0.5%-ának megfelelő díjat
köteles fizetni az Országos Meteorológiai Szolgálatnak (OMSZ) meteorológiai
szolgáltatási díj címén. Az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók
Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók
Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség álláspontja szerint a tervezet nélkülöz
minden szakmai megfontolást illetve jogi alapot a díjfizetést illetően, elnagyolt,
ellentmondásos és teljes mértékben megalapozatlan.
Direkt marketing levelet vizsgál etikai szempontból az MRSZ
2013.05.27.
Az MRSZ-hez számos bejelentés érkezett egy elalvásgátló készüléket gyászhirdetés formájában
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban.
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban.