Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

Protest against the proposed advertising tax

2014.06.06.

Protest against the proposed advertising tax

Reklámadó elleni tiltakozás

2014.06.05.

Újabb csatlakozókkal bővült a tiltakozók listája

Újabb csatlakozók a mai tiltakozáshoz

2014.06.05.

A tegnapi sajtóközlemény kiadását követően további cégek és szervezetek jelezték csatlakozásuk.

Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!

2014.06.04.

 Példa nélküli szakmai összefogás a reklámadó bevezetése ellen

Tiltakozás a reklámadó bevezetése ellen

2014.06.04.

Az MRSZ a szakmai szervezettekkel együttműködve tiltakozik a reklámadó bevezetése ellen.

Cannes Corporate Media & TV Award

2014.03.12.

A verseny elkezdődött: A delfin trófeák várják új gazdáikat

Reklámtorta 2013

2014.03.04.

A Magyar Reklámszövetség bemutatja Reklámtorta 2013.
Az MRSZ 2014. március 4-én, a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban a társszövetségekkel
együtt mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat, amelyek 14. alkalommal kerültek
összegyűjtésre, példátlanul széles szakmai összefogás eredményeként. A reklámtorta túlnyomó
részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi – idén a
televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.

Minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét

2013.10.15.

A magyar reklámipar mérete 174 milliárd forint volt 2012-ben a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.

A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás

2013.06.27.

A Kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet. 

Megalapozatlannak tartják a szakmai szervezetek a meteorológiai szolgáltatási díj fizetésére vonatkozó tervezetet és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.06.19.

A meteorológiai törvény tervezete szerint egyes televíziók, valamint az összes
internetes sajtótermék és hírportál éves reklámbevétele 0.5%-ának megfelelő díjat
köteles fizetni az Országos Meteorológiai Szolgálatnak (OMSZ) meteorológiai
szolgáltatási díj címén. Az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók
Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók
Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség álláspontja szerint a tervezet nélkülöz
minden szakmai megfontolást illetve jogi alapot a díjfizetést illetően, elnagyolt,
ellentmondásos és teljes mértékben megalapozatlan.