Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

A szakmai szervezetek elutasítják a ma megszavazott reklámadót

2014.06.11.

A társadalmi egyeztetés nélkül, kivételes sürgősséggel, az adó valós, érvekkel alátámasztható céljának megnevezése nélkül elfogadott jogszabály beláthatatlan következményekkel jár a teljes kommunikációs iparág számára.

Példa nélküli összefogás a reklámadó ellen

2014.06.06.

A magyar média történetében példa nélküli összefogás eredményeként két nap alatt a reklámadó elleni tiltakozáshoz több mint 100 médiafelület csatlakozott.

Protest against the proposed advertising tax

2014.06.06.

Protest against the proposed advertising tax

Reklámadó elleni tiltakozás

2014.06.05.

Újabb csatlakozókkal bővült a tiltakozók listája

Újabb csatlakozók a mai tiltakozáshoz

2014.06.05.

A tegnapi sajtóközlemény kiadását követően további cégek és szervezetek jelezték csatlakozásuk.

Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!

2014.06.04.

 Példa nélküli szakmai összefogás a reklámadó bevezetése ellen

Tiltakozás a reklámadó bevezetése ellen

2014.06.04.

Az MRSZ a szakmai szervezettekkel együttműködve tiltakozik a reklámadó bevezetése ellen.

Cannes Corporate Media & TV Award

2014.03.12.

A verseny elkezdődött: A delfin trófeák várják új gazdáikat

Reklámtorta 2013

2014.03.04.

A Magyar Reklámszövetség bemutatja Reklámtorta 2013.
Az MRSZ 2014. március 4-én, a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban a társszövetségekkel
együtt mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat, amelyek 14. alkalommal kerültek
összegyűjtésre, példátlanul széles szakmai összefogás eredményeként. A reklámtorta túlnyomó
részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi – idén a
televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.

Minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét

2013.10.15.

A magyar reklámipar mérete 174 milliárd forint volt 2012-ben a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.