Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!

2014.06.04.

 Példa nélküli szakmai összefogás a reklámadó bevezetése ellen

Tiltakozás a reklámadó bevezetése ellen

2014.06.04.

Az MRSZ a szakmai szervezettekkel együttműködve tiltakozik a reklámadó bevezetése ellen.

Cannes Corporate Media & TV Award

2014.03.12.

A verseny elkezdődött: A delfin trófeák várják új gazdáikat

Reklámtorta 2013

2014.03.04.

A Magyar Reklámszövetség bemutatja Reklámtorta 2013.
Az MRSZ 2014. március 4-én, a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban a társszövetségekkel
együtt mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat, amelyek 14. alkalommal kerültek
összegyűjtésre, példátlanul széles szakmai összefogás eredményeként. A reklámtorta túlnyomó
részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi – idén a
televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.

Minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét

2013.10.15.

A magyar reklámipar mérete 174 milliárd forint volt 2012-ben a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.

A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás

2013.06.27.

A Kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet. 

Megalapozatlannak tartják a szakmai szervezetek a meteorológiai szolgáltatási díj fizetésére vonatkozó tervezetet és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.06.19.

A meteorológiai törvény tervezete szerint egyes televíziók, valamint az összes
internetes sajtótermék és hírportál éves reklámbevétele 0.5%-ának megfelelő díjat
köteles fizetni az Országos Meteorológiai Szolgálatnak (OMSZ) meteorológiai
szolgáltatási díj címén. Az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók
Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók
Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség álláspontja szerint a tervezet nélkülöz
minden szakmai megfontolást illetve jogi alapot a díjfizetést illetően, elnagyolt,
ellentmondásos és teljes mértékben megalapozatlan. 

Direkt marketing levelet vizsgál etikai szempontból az MRSZ

2013.05.27.

Az MRSZ-hez számos bejelentés érkezett egy elalvásgátló készüléket gyászhirdetés formájában
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban. 

Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.05.27.

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra
kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség
számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs
iparágat. 

Számos projekt közös megvalósítását határozta el a Magyar Reklámszövetség és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja

2013.05.21.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH
VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és
terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást.