Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás

2013.06.27.

A Kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet. 

Megalapozatlannak tartják a szakmai szervezetek a meteorológiai szolgáltatási díj fizetésére vonatkozó tervezetet és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.06.19.

A meteorológiai törvény tervezete szerint egyes televíziók, valamint az összes
internetes sajtótermék és hírportál éves reklámbevétele 0.5%-ának megfelelő díjat
köteles fizetni az Országos Meteorológiai Szolgálatnak (OMSZ) meteorológiai
szolgáltatási díj címén. Az IAB Hungary, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók
Egyesülete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók
Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség álláspontja szerint a tervezet nélkülöz
minden szakmai megfontolást illetve jogi alapot a díjfizetést illetően, elnagyolt,
ellentmondásos és teljes mértékben megalapozatlan. 

Direkt marketing levelet vizsgál etikai szempontból az MRSZ

2013.05.27.

Az MRSZ-hez számos bejelentés érkezett egy elalvásgátló készüléket gyászhirdetés formájában
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban. 

Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.05.27.

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra
kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség
számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs
iparágat. 

Számos projekt közös megvalósítását határozta el a Magyar Reklámszövetség és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja

2013.05.21.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH
VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és
terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást. 

174 milliárdos reklámköltés 2012-ben

2013.04.09.

A tavalyi évben a legnagyobb szeletet továbbra is a televízió hasította ki a Reklámtortából, míg a
hirdetők reklámköltéseiket másodsorban a nyomtatott sajtóra koncentrálták. Az idén dobogós,
harmadik helyre került a digitális költés, megelőzve a direkt marketingre fordított költéseket.