Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

Direkt marketing levelet vizsgál etikai szempontból az MRSZ

2013.05.27.

Az MRSZ-hez számos bejelentés érkezett egy elalvásgátló készüléket gyászhirdetés formájában
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban. 

Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.05.27.

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra
kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség
számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs
iparágat. 

Számos projekt közös megvalósítását határozta el a Magyar Reklámszövetség és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja

2013.05.21.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH
VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és
terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást. 

174 milliárdos reklámköltés 2012-ben

2013.04.09.

A tavalyi évben a legnagyobb szeletet továbbra is a televízió hasította ki a Reklámtortából, míg a
hirdetők reklámköltéseiket másodsorban a nyomtatott sajtóra koncentrálták. Az idén dobogós,
harmadik helyre került a digitális költés, megelőzve a direkt marketingre fordított költéseket.