Sajtó
Példa nélküli összefogás a reklámadó ellen
2014.06.06.
A magyar média történetében példa nélküli összefogás eredményeként két nap alatt a reklámadó elleni tiltakozáshoz több mint 100 médiafelület csatlakozott.
Protest against the proposed advertising tax
2014.06.06.
Protest against the proposed advertising tax
Újabb csatlakozók a mai tiltakozáshoz
2014.06.05.
A tegnapi sajtóközlemény kiadását követően további cégek és szervezetek jelezték csatlakozásuk.
Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!
2014.06.04.

Tiltakozás a reklámadó bevezetése ellen
2014.06.04.
Az MRSZ a szakmai szervezettekkel együttműködve tiltakozik a reklámadó bevezetése ellen.
Cannes Corporate Media & TV Award
2014.03.12.
A verseny elkezdődött: A delfin trófeák várják új gazdáikat
Reklámtorta 2013
2014.03.04.
A Magyar Reklámszövetség bemutatja Reklámtorta 2013.
Az MRSZ 2014. március 4-én, a korábbi évek bejelentéseinél jóval korábban a társszövetségekkel
együtt mutatta be a 2013. évi reklámköltési adatokat, amelyek 14. alkalommal kerültek
összegyűjtésre, példátlanul széles szakmai összefogás eredményeként. A reklámtorta túlnyomó
részének alapját a korábbi éveknek megfelelően a szakmai szervezetek adatgyűjtése képezi – idén a
televíziós és rádiós reklámköltéseket az adott szektorok szakmai szervezetei külön gyűjtötték.
Minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét
2013.10.15.
A magyar reklámipar mérete 174 milliárd forint volt 2012-ben a Magyar
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.
Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint. Ez a reklámra elköltött összeg számos
áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaság számára.
A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás
2013.06.27.
A Kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet.
médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar
Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes
érintett szakmai szervezet.