Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

MRSZ - OOH Szövetség

A Közterületi (Out of Home) Szövetség a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött tagozat, melynek célja (1) az iparág prosperálásának elősegítése a közterületi reklám szegmensen belül. (2) Egy olyan iparági „közös hang” megteremtése a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok és fogyasztók között, amely előre mozdítja az OOH piac fejlődését és (3) rendszeres, hiteles kommunikációt biztosít.

Az MRSZ-OOH Tagozata 2016. november 25-én tartott alakuló taggyűlésén jött létre és jelenleg 20 piaci szereplőből álló szakmai csoportosulás. Az alapító elnök,  Hantosi Bálint (Outdoor Media Audit Kft.) közel egy évtizedig - 2016 novembere és 2024 novembere közt  - vezette a szövetséget minden szakmai szereplő által elismerve és meghatározó módon befolyásolva a közterület fejlődését.

AZ OOH TAGOZAT ELNÖKSÉGE:

2025. január  14-i tisztújító tagozati ülésen megválasztott képviselők a 2025. január és 2028. január közti időszakra.

  • Elnök - Tóth Orsolya (M-Meter Kft.)
  • Dr. Fecske Zoltán (Publimont Kft.)
  • Jamniczky Tímea (JCDecaux Hungary Zrt.)
  • Koltai Viktor (Pont Reklám Kft.)
  • Szabó Henrietta (Odex Outdoor Expert Kft.),

Az OOH tagozat tagja lehet bármilyen magyar jogi (cég), vagy magánszemély, aki tagja a Magyar Reklámszövetségnek, közterületen vagy magánterületen elhelyezett reklámcélú berendezésekkel rendelkezik vagy a közterületi reklámozáshoz köthető egyéb tevékenységet végez. A Közterületi Tagozat szívesen látja tagjai sorában azokat az MRSZ tagsági viszonnyal rendelkező cégeket is, amelyek azonosulni tudnak a tagozat céljaival. A tagsági viszony a tagozat elnökségének jóváhagyásával jön létre. (Jelentkezésről érdeklődni lehet az MRSZ főtitkáránál. Belépési nyilatkozat itt található.) 


A tagozat működési rendje (letölthető).

 

Az MRSZ OOH Tagozatának tagjai (2025. januári állapot szerint):
  1.  Alfa Palkát Kft.
  2.  AVENUE 5 MEDIA Zrt.
  3.  CityScreen Media Kft.
  4.  Digital PromOOH Zrt.
  5.  DynamicScreen Kft.
  6.  Index Kommunikációs Kft.
  7.  JCDecaux Hungary Zrt.
  8.  Kroc Kft.
  9.  Mahir Citiposter Kft.
  10.  M-Meter Kft.
  11.  Neonlight Média Kft.
  12.  Odex Outdoor Expert Kft.
  13.  OMC Média Kft.
  14.  Outdoor Media Audit Kft.
  15.  OptiPoster Kft.
  16.  Pont Reklám Kft.
  17.  Publimont Kft.
  18.  Servitum Kft.
  19.  TM Company Kft.
  20.  Top Digital Agency Kft.

OOH (Közterület) Tagozatának szakmai ajánlása a közterületi kampányok indításának folyamatáról 2017. szeptember 1-től

A piac egységesíteni kívánja a reklámok kihelyezésének menetét, hogy a jövőben milyen határidőkkel történik a plakátszállítás és a kiragasztás menete. Az OOH Tagozat ezt támogatva készítette el szakmai ajánlását a közterületi kampányok indításának folyamatáról.
Szakmai ajánlás – közterületi kampány indítás (letölthető itt)