MRSZ - OOH Szövetség
A Közterületi (Out of Home) Szövetség a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött tagozat, melynek célja (1) az iparág prosperálásának elősegítése a közterületi reklám szegmensen belül. (2) Egy olyan iparági „közös hang” megteremtése a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok és fogyasztók között, amely előre mozdítja az OOH piac fejlődését és (3) rendszeres, hiteles kommunikációt biztosít.
Az MRSZ-OOH Tagozata 2016. november 25-én tartott alakuló taggyűlésén jött létre és jelenleg 20 piaci szereplőből álló szakmai csoportosulás. Az alapító elnök, Hantosi Bálint (Outdoor Media Audit Kft.) közel egy évtizedig - 2016 novembere és 2024 novembere közt - vezette a szövetséget minden szakmai szereplő által elismerve és meghatározó módon befolyásolva a közterület fejlődését.
2025. január 14-i tisztújító tagozati ülésen megválasztott képviselők a 2025. január és 2028. január közti időszakra.
- Elnök - Tóth Orsolya (M-Meter Kft.)
- Dr. Fecske Zoltán (Publimont Kft.)
- Jamniczky Tímea (JCDecaux Hungary Zrt.)
- Koltai Viktor (Pont Reklám Kft.)
- Szabó Henrietta (Odex Outdoor Expert Kft.),
Az OOH tagozat tagja lehet bármilyen magyar jogi (cég), vagy magánszemély, aki tagja a Magyar Reklámszövetségnek, közterületen vagy magánterületen elhelyezett reklámcélú berendezésekkel rendelkezik vagy a közterületi reklámozáshoz köthető egyéb tevékenységet végez. A Közterületi Tagozat szívesen látja tagjai sorában azokat az MRSZ tagsági viszonnyal rendelkező cégeket is, amelyek azonosulni tudnak a tagozat céljaival. A tagsági viszony a tagozat elnökségének jóváhagyásával jön létre. (Jelentkezésről érdeklődni lehet az MRSZ főtitkáránál. Belépési nyilatkozat itt található.)
A tagozat működési rendje (letölthető).
- Alfa Palkát Kft.
- AVENUE 5 MEDIA Zrt.
- CityScreen Media Kft.
- Digital PromOOH Zrt.
- DynamicScreen Kft.
- Index Kommunikációs Kft.
- JCDecaux Hungary Zrt.
- Kroc Kft.
- Mahir Citiposter Kft.
- M-Meter Kft.
- Neonlight Média Kft.
- Odex Outdoor Expert Kft.
- OMC Média Kft.
- Outdoor Media Audit Kft.
- OptiPoster Kft.
- Pont Reklám Kft.
- Publimont Kft.
- Servitum Kft.
- TM Company Kft.
- Top Digital Agency Kft.
OOH (Közterület) Tagozatának szakmai ajánlása a közterületi kampányok indításának folyamatáról 2017. szeptember 1-től
A piac egységesíteni kívánja a reklámok kihelyezésének menetét, hogy a jövőben milyen határidőkkel történik a plakátszállítás és a kiragasztás menete. Az OOH Tagozat ezt támogatva készítette el szakmai ajánlását a közterületi kampányok indításának folyamatáról.
Szakmai ajánlás – közterületi kampány indítás (letölthető itt)