Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

IAB

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezet céljai:

  • A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése.
  • A digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
  • Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben.
  • Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció​

 

Az IAB Hungary elnöksége:

 
Elnök:                                   
Sopov István (Adaptive Media) 
 
Ügyvezető:
Dr. Papliczky Pál
 
Elnökségi tagok:     
Dudás Gergely (RTL Magyarország)
Erdélyi Eszter (Atmedia)
Gandera Balázs (Intren)
Kardos Gábor - (Magyar Jeti)
Dr. Láng Zoltán (Ads Interactive)
Lunczner Ádám - (Mindshare)
Mérő Ádám (Coca-Cola)
Néz Kata (OMG)
Pusztay András (Telex.hu)
Szutor Ferenc  (Adverticum/Datame)

További információ: www.iab.hu