IAB
Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezet céljai:
- A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése.
- A digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
- Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben.
- Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció
Az IAB Hungary elnöksége:
Dr. Papliczky Pál
-
Dudás Gergely (RTL Magyarország)
-
Erdélyi Eszter (Atmedia)
-
Pusztay András (Telex.hu)
-
Sopov István (Adaptive Media)
-
Vági Róbert (Centrál Médiacsoport)
-
Horváth Rita (Publicis Group)
-
Szeder Péter (Reprise Digital)
-
Szemán Zsófia (Dentsu Hungary)
-
Hunyady Beatrix (One Magyarország)
-
Mérő Ádám (Coca-Cola)
-
Dr. Kapi Anikó (Kapi Legal)
További információ: www.iab.hu