Sajtómegjelenések Sajtó archívum Sajtó Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak 2013.05.27. A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat. Számos projekt közös megvalósítását határozta el a Magyar Reklámszövetség és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja 2013.05.21. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást. 174 milliárdos reklámköltés 2012-ben 2013.04.09. A tavalyi évben a legnagyobb szeletet továbbra is a televízió hasította ki a Reklámtortából, míg a hirdetők reklámköltéseiket másodsorban a nyomtatott sajtóra koncentrálták. Az idén dobogós, harmadik helyre került a digitális költés, megelőzve a direkt marketingre fordított költéseket. << Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 Következő > Utolsó >>