Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

A Magyar Reklámszövetség kutatása szerint a reklám jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság GDP-jéhez

2013.10.21.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által készített „A reklám gazdasági hatásai” c. kutatás legfontosabb megállapítása, hogy minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét. 2012-ben hazánkban 174 milliárd reklámra fordított forint 820 milliárd forinttal járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez.

A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás

2013.06.27.

Nem kerül a Parlament elé a reklámadó tervezete az ülésszak végéig.

 

Megtalálta utódját Markovich Réka

2013.06.18.

Dr. Balogh Virág, reklámjogász, a GVH Fogyasztóvédelmi Irodájának volt vezetője a Magyar Reklámszövetség új főtitkára.

Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak

2013.05.27.

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat.

Smartmobil konferencia - 2013. április 4.

2013.03.19.

 
Az idén immár negyedik alkalommal rendezett szakmai konferencia rövid idő alatt Magyarország legnagyobb mobiltechnológiai rendezvényévé nőtte ki magát. A Smartmobil szervezői 2013-ban azonban még magasabbra helyezik a lécet azzal, hogy Közép-Kelet-Európában elsőként rendeznek a mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemlét.

II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia

2013.02.27.

 
Milyen trendeket kell követnie azoknak a nagykereskedéseknek, gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni?

Briefeket vár a DIMSZ

2013.02.22.

 
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti.

Összeállt a Magyar Reklámszövetség ügyvezetősége

2013.02.12.

 
A decemberi elnök- és januári főtitkárváltást követően összeállt az MRSZ új ügyvezetőségének névsora.

Új pr-ügynökséggel dolgozik a McDonald’s

2013.02.08.

A Noguchi Porter Novelli többfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amely a gyorsétterem-lánc PR és vállalati kommunikációs tevékenységeinek teljes körű támogatására, valamint Public Affairs tanácsadásra vonatkozik.

Új elnök, új elnökség, új MRSZ

2012.12.27.

Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése december 13-án este a Magyar Tudományos Akadémián. Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere.