Sajtómegjelenések Sajtó archívum Archívum A Magyar Reklámszövetség kutatása szerint a reklám jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság GDP-jéhez 2013.10.21. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által készített „A reklám gazdasági hatásai” c. kutatás legfontosabb megállapítása, hogy minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét. 2012-ben hazánkban 174 milliárd reklámra fordított forint 820 milliárd forinttal járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez. A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás 2013.06.27. Nem kerül a Parlament elé a reklámadó tervezete az ülésszak végéig. Megtalálta utódját Markovich Réka 2013.06.18. Dr. Balogh Virág, reklámjogász, a GVH Fogyasztóvédelmi Irodájának volt vezetője a Magyar Reklámszövetség új főtitkára. Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak 2013.05.27. A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat. Smartmobil konferencia - 2013. április 4. 2013.03.19. Az idén immár negyedik alkalommal rendezett szakmai konferencia rövid idő alatt Magyarország legnagyobb mobiltechnológiai rendezvényévé nőtte ki magát. A Smartmobil szervezői 2013-ban azonban még magasabbra helyezik a lécet azzal, hogy Közép-Kelet-Európában elsőként rendeznek a mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemlét. II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia 2013.02.27. Milyen trendeket kell követnie azoknak a nagykereskedéseknek, gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni? Briefeket vár a DIMSZ 2013.02.22. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti. Összeállt a Magyar Reklámszövetség ügyvezetősége 2013.02.12. A decemberi elnök- és januári főtitkárváltást követően összeállt az MRSZ új ügyvezetőségének névsora. Új pr-ügynökséggel dolgozik a McDonald’s 2013.02.08. A Noguchi Porter Novelli többfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amely a gyorsétterem-lánc PR és vállalati kommunikációs tevékenységeinek teljes körű támogatására, valamint Public Affairs tanácsadásra vonatkozik. Új elnök, új elnökség, új MRSZ 2012.12.27. Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése december 13-án este a Magyar Tudományos Akadémián. Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere. << Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>