Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Reklámetika

A felelős reklámokért.

Amit a kódexról tudni érdemes: ÖSSZEFOGLALÓ CIKKSOROZAT A KÓDEXRŐL

A Magyar Reklámetikai Kódex legfontosabb változásait szakértőkkel és példákkal tarkított összefoglaló cikksorozatunk a Kreatív Online-on:

1.  Az első cikk a hirdetők számára legdrágább büntetési tétellel járó ún. megtévesztő reklámok témáját járta körbe:  

https://kreativ.hu/cikk/reklametikai-kodex-sorozat  

 

2.  A sorozat második részében a kiskorúakkal és kiskorúaknak készült reklámok szabályozásával foglalkoztunk:   

https://kreativ.hu/cikk/spongyabob-varazstorolkozo-es-vilagito-toll-is-sodort-mar-bajba-hirdetot-ne-igy-keszits-reklamot-gyerekeknek  

 

3. A harmadik részben az influenszerekkel való hirdetés témáját jártuk körül:  

 https://kreativ.hu/cikk/influenszer-reklam-buntetes  

 

4. A negyedik írásban az alkoholos termékek márkanevét viselő alkoholmentes italok reklámozási gyakorlatára tértünk ki:  

https://kreativ.hu/cikk/reklametikai-kodex-alkoholmarkak-alkoholmentes  

 

5. Az ötödik cikkben a szerencsejáték reklámokon volt a sor:  

https://kreativ.hu/cikk/szerencsejatek-hirdetes  

 

6. A hatodik anyagban arról olvashatsz, hogyan hirdethetsz zölden, miként igazolhatod a márkád zöld állításait és hogyan kerülheted el a greenwashing csapdáját:  

https://kreativ.hu/cikk/reklametika-greenwashing 

 

7. Az utolsó előtti anyagban az élelmiszer és az étrendkiegészítők reklámkészítési gyakorlatát érintő, a normagyűjteményben újként megjelent szabályokat vettük górcső alá: 

https://kreativ.hu/cikk/reklametika-1-jotekonyan-hat-az-egeszsegre-es-szilikonmentes-ket-alapos-indok-a-birsagra-a-megteveszto-elelmiszerreklamok-eseteben

 

Az utolsó anyagban az egészségügyi reklámoknál előforduló bírságra okot adó állításokat néztük át:

https://kreativ.hu/cikk/r-etika-6-2