MRSZ Barométer kutatás 7. alkalom
Adatfelvételi időszak: 2025. február
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már hetedik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását. A felmérés sorozat a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait térképezi fel az MRSZ és valamennyi szakmai szervezet tagjainak vezetői körében.
Az MRSZ Barométer kérdőív ezen a linken tölthető ki:
https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_7_2025?uid=MRSZ2025
Kitöltési határidő: 2025. február 28. éjfél
A kérdőív kitöltése kb. 12-15 percet vesz igénybe.
HASZNOS INFORMÁCIÓK A KITÖLTÉSHEZ:
- Javasoljuk, hogy olyan időpontot válasszon a kérdések megválaszolására, amikor vélhetően van egybefüggő 12-15 perce.
- Ha félbe kell szakítania a kitöltést, hagyja nyitva a linket a keresőben, hogy később ugyanannál a kérdésnél folytathassa, ahol félbehagyta. (Amennyiben bezárja a linket, úgy nem tud visszatérni a link ismételt megnyitásával a korábbi állapothoz, így sajnos a kitöltést elölről kell kezdeni.)
- Csak akkor lépjen a következő kérdésre, ha az előző válaszán már nem akar módosítani, mivel nem lehet visszalépni korábbi kérdésre a kérdőívben.
A KÉRDÉSEKRŐL RÉSZLETESEN:
A jelenlegi kérdéssor (1) a komplex válság hatásaival küzdő reklámipar szereplőinek "állapot-, közérzet- és kilátás felmérése" és (2) a legfőbb trendek, aktuális történések hatásainak vizsgálata a kommunikációs ágazatra, valamint (3) a cégvezetők (döntéshozók) prognózisának rögzítése a média- és marketingkommunikációs költések változásáról.
o A korábbi Barométer felmérések folytonossága miatt egyrészt a megkérdezett reklámipari cégek jelenlegi pénzügyi-, piaci- és munkaerő helyzetét és jövőbeni kilátásait veszi ismét górcső alá.
o Az összehasonlíthatóság miatt ismét rákérdez azokra az intézkedésekre, költségcsökkentő lépésekre, amelyeket a vállalkozások meghoztak és megtartottak az elmúlt 12 hónapban a polikrízis cégükre gyakorolt negatív hatásainak mérséklésére.
o Vizsgálja, hogy az összetett válság legfőbb tényezői, trendhatások és aktuális történések milyen mértékben befolyásolják a működő vállalkozásokat.
A korábbi MRSZ Barométer kutatások eredményei itt tekinthetők meg: https://mrsz.hu/kutatas/2020-mrsz-barometer-2-fazis
Az MRSZ Barométer kutatással kapcsolatos kérdésekben a Reklámszövetség főtitkárához, Fülöp Szilviához fordulhatnak a fulop.szilvia@mrsz.hu e-mail-re küldött levélben.
Köszönjük előre is a kutatásban való részvételt!
Magyar Reklámszövetség