Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Kutatás

Tények, adatok, iparági jelenségek.

MRSZ Barométer kutatássorozat - a reklámipar és szereplőinek "állapot- és kilátásfelmérése"

A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet felméréssorozatának célja, hogy feltérképezze a kommunikációs iparág mindenkori aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait az MRSZ tagjai és társszövetségei tagjainak vezetői, mint az iparág meghatározó szereplői körében.

MRSZ Barométer 4. fázis (adatfelvétel: 2021. november-december)

Letöltés .pdf-ben

MRSZ Barométer 3. fázis (adatfelvétel: 2021. február-március)

Letöltés .pdf-ben

MRSZ Barométer 2. fázis (adatfelvétel: 2020. augusztus-szeptember)

Letöltés .pdf-ben

MRSZ Barométer 1. fázis (adatfelvétel: 2020. május eleje)

Letöltés .pdf-ben