Teremtett borvidék
2012.02.09.
Szeged, Alsóvárosi Tájház – Napsugaras Ház (Nyíl u. 43.)
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs és Reklámklubja valamint a Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. Teremtett borvidék címmel szakmai délutánt szervez bormarketing magyarországi lehetőségeiről a helyi turisztikai és kommunikációs szakértők részére. A rendezvény időpontja 2012. február 9. |
A közelmúltban a Magyar Turizmus Zrt. feladatai közé került a közösségi agrár- és bormarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatok irányítása. Ennek kapcsán sokkal szorosabb kapcsolat alakulhat ki a borászok és az adott borvidék turisztikai és kommunikációs szakemberei között. Erre már létezik jó gyakorlat Pannonhalmi Borvidéken. Ezen tapasztalatok bemutatására vállalkozik a klubnap keretében Száraz Lajos a Médius Iroda cégvezetője és Dlusztus Imre az elitbor.hu borászati szakírója. Mindehhez jó alapot biztosít a közelmúltban megjelent „Teremtett borvidék” szakkönyv és a régióból érkező borok kóstolója. Az igényesen szerkesztett album harmonikusan illeszkedik abba a bormarketing fejlesztési folyamatba, amely az elmúlt években vált intenzívé a borvidéken. Ez a közös összefogás, az együttes gondolkodás az alapja annak, hogy a borászatok a jövőben mind jobban megfeleljenek a szakmai társkapcsolatok elvárásainak, illetve a fogyasztói igényeknek. Helyszín: Alsóvárosi Tájház – Napsugaras Ház (Szeged Nyíl u. 43.)
Időpont: 2012. február 9. (csütörtök) 16. óra
A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött a CSMKIK honlapján:http://kamara.dravanet.hu/csmkik/index.php?id=3866 A Tájház szűk kapacitása miatt csak az első 20 jelentkezőt tudjuk fogadni!
|