Régóta hangoztatott vágy, hogy a szerteágazó marketingkommunikációs szakma egyes részterületei összehangolva, egységet alkotva hozzanak létre valami olyat, amely méltó a reklámvilághoz, valós képet mutat a szakmáról a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt. Ezzel a céllal született meg ReklámFESZT alapötlete.
A kezdeményezést a Magyar Reklámszövetség vállalta fel, és további tíz szakmai szervezet csatlakozott:
• a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ),
• a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA),
• a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ),
• az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT),
• a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ),
• az Interactive Advertising Bureau (IAB Hungary),
• a Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ)
• a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)
• a Professzionális Piackutatók Társasága (PPT)
• a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE)
Az együttműködő szervezetek által delegált szakmai grémium: Mezriczky László, Nagy Bálint, Gosztonyi Csaba, Pőcze Balázs, Urbán Zsolt.
Az eseményen minden a reklámról szól – a reklámkészítőkről, a reklámnak felületet adókról, a reklámot kutatókról, a reklámot fogyasztókról, a magyar és a nemzetközi reklámvilágról, és mindenről, amely valamilyen módon kapcsolódik ehhez a területhez.
|