Promotion kiállítás
2009.09.22.
Hungexpo
A kételyek ellenére a gazdasági válság pozitív hatásokat is eredményezhet a marketing és kommunikációs iparban, hiszen ráirányítja a figyelmet a hatékony, új eszközökre és módszerekre, a hagyományosakat is még jobb megoldásokra ösztönzi. A helyzet sürgeti, hogy beszéljünk róla, s erre az egyik legjobb lehetőség a HUNGEXPO Zrt. PROMOTION rendezvénye, amely a 2009. évben minden idők „legbeszédesebb” marketing kommunikációs szakkiállításának ígérkezik. A szervezők mindennél fontosabbnak tartják, hogy egy pezsgő szellemi műhellyel tegyék vonzóvá az idei kiállítást. Milyen új utakon juthatnak el az üzenetek a fogyasztóhoz? |
|
Az idei PROMOTION élvezi a hazai marketing és kommunikációs szakmai szövetségek támogatását. A mottó: a kreativitás, innováció, alternatív megoldások. Mindjárt ízelítőnek a kiállítás figyelemreméltó eleme a „BETA projekt”. Ennek keretében a VISART Művészeti Akadémiával együttműködve - a párhuzamosan zajló Budatranspack és Printexpo kínálatát is bevonva – a három rendezvény termékkínálatából újszerű reklám-marketing megoldások láthatóak majd. A műhelymunkát mindenki figyelemmel kísérheti.
Ugyancsak sokakat érinthet és érdekelhet a „Kreativitás Európai évében” a társadalmi célú kommunikációval foglalkozó Civilkomp ’09 konferencia, amely most hatodik alkalommal lesz vendégrendezvénye a szakkiállításnak.
A PROMOTION - a kiállítók és látogatók szempontjából is előnyös - sajátossága, hogy a Budtranspack - Printexpo szakkiállításokkal egyben nyújtja a marketing és kommunikációs szakma háttér- és beszállító iparának jelentős kínálatát is.
Az idén tematikus napok, szakmai előadások, szórakoztató reklámvetítések képzőművészeti és kommunikációs iskolák találkozójának szervezése szerepel a tervek között. A PROMOTION sok új területtel várja a szakmát, de továbbra is jó lehetőséget kínál a „törzsvendégeknek”. A témákból: hagyományos és alternatív médiafelületek, reklám-ajándék, kiállítás – és rendezvényszervezés, kommunikációs szolgáltatás, kreatív szolgáltatás, eladáshelyi reklám, szakmai szervezetek.
A 2009 PROMOTION alapgondolatát E.L Doctorow sorai fogalmazzák meg „Egy vállalkozás nem képes talpon maradni ma, ha csak azt ismétli, amit tegnap csinált ...” A PROMOTION szervezői ezt tartották szem előtt, változtattak, hogy a dolgok jó irányba változhassanak, s a résztvevők bizakodva nézzenek a holnap elé. Bővebb információ: www.promotion.hu
|