Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

MMSZ workshop: Legyél te is gerilla!

2012.01.11.

Hotel Ében, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.
 

A Magyar Marketing Szövetség 2012. január 11-12-én gerillamarketing témában workshopot rendez. A workshop szakmai célja, a digitális média új lehetőségeinek kiaknázása pl: Flickr, Google+, Picasa, Twitter, Facebook, foursquare, prezi.com. A training szakít a hagyományokkal, nem elméleti oktatásban részesül a jelentkező, nem esettanulmányokból, és nem csak "gyakorlati példákból" tanulhat, hanem tényleg megmutatják, hogyan kell egy gerilla kampányt létrehozni, és hogyan kell kezelni a New Mediát.

 

ELŐADÓK:

  • Bonyhádi Gábor – ReVision / ügyfélkapcsolati vezető
  • Bartus Szilvia – ReVision
  • Klausz Melinda – Pannon egyetem Gazdaságtudományi kar / Marketing vezető
  • Fazekas László – HD / BrandApps project manager
  • Béres Ferenc Attila – Manta / marketing tanácsadó
  • Juhász Lilla – Avantgarde / Digitalis project manager
  • Kiss Bálint – Avantgarde / Digitalis project manager
  • Sűdy István – Megaweb Kft / Marketing Manager

PROGRAM:

1. nap – Alapkiképzés

09.00 - 09.20 „Névsorolvasás” - regisztráció

09.20 - 09.30 Köszöntő és „eligazítás”

09.30 - 10.00 bevezetés a New Mediába; kérdések - válaszok

10.00 - 10.30 Twitter, youtube bemutatása

10.30 - 11.00 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

11.00 - 11.40 New media és a mobil. Mire való a mobil marketing, hogyan lehet használni? Kérdések - válaszok

11.40 - 12.30 Google+ és foursquare/gowalla bemutatása és esettanulmányok; kérdések- válaszok

12.30 - 13.30 New Media lehetőségek interaktív bemutató keretében. Hogyan hozzuk létre ezeket a hasznos New Media eszközöket és mire tudjuk használni őket? Kérdések-válaszok

13.30 – 15.00 „tápolás az étteremben”

15.00 - 15.20 Milyen a jó Facebook oldal és az ebben rejlő lehetőségek

15.20 - 15.50 Hogyan hozzunk létre Facebook oldalt és Facebook hirdetést? Kérdések - válaszok

15.50 - 16.20 Mi az a gerilla marketing? Hogyan gondolkozzunk gerilla módra? Hogyan szülessen meg a nagy ötlet, a központi stratégia? Kérdések- válaszok

16.20 - 16.50 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

16.50 - 17.20 Hogyan mérjük a közösségi médiát, hogyan kezeljük a konfliktusokat? Kérdések – válaszok

2. nap – Terepgyakorlat

09.00 – 09.20 „Névsorolvasás” - regisztráció

09.20 – 09.50 Prezi.com bemutató; kérdések- válaszok

09.50 - 10.10 Hat színkalap elmélet

10.10 - 10.40 Szakaszok megalakítása

10.40 – 11.00 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

11.00 – 11.30 Szakaszok bemutatkozása, kiképzőtisztek hozzárendelése

11.30 – 12.00 Brief ismertetése; kérdések

12.00 – 12.30 Összefoglaló az alapkiképzésen elhangzott New Media lehetőségekről.

12.30 – 13.30 Első körös ötletelés

13.30 – 15.00 „tápolás az étteremben”

15.00 – 15.20 Második körös brainstorming a hat színkalap elmélet szerint

15.20 – 15.50 Ötletek véglegesítése

15.50 – 16.30 Ötletek haditervbe foglalása (Prezi.com)

16.30 – 16.50 „pihenő a kantinban”- cigi szünet

16.50 – 18.30 Haditervek bemutatása– szakaszonként (max.10 perc), szakaszok értékelése, eredményhirdetés, majd rendfokozatok kiosztása.

Bővebb információ: http://www.marketing.hu/tudastar/index.php/workshopok/42-legyel-te-is-gerilla