Marketing, public relations és reklám az egészségügyben - XV. Országos Konferencia
2012.02.16.
Hunguest Hotel Griff, Smaragd terem, 1113 Budapest, Bartók Béla út 152.
Az elmúlt idõszak jogszabályi változásai jelentõs mértékben érintették a gyógyszertárakat. Ez az átalakulás a gazdasági környezet változásaival együtt hatással volt a patikai marketingre is. A korlátozások ellenére természetesen továbbra is van lehetõség aktív kommunikáció kifejtésére, modern technikák alkalmazására. A szimpóziummal az elméleti és gyakorlati lehetõségek bemutatásával kívánnak segítséget nyújtani a napi munkához. Az esemény az egészségügyi és egészségipari kommunikációs ágazat hagyományos seregszemléjének keretében kerül megrendezésre. A konferencián és a konferenciával lehetõséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy az egészségügy és az egészségipar területén dolgozó, a témakör iránt érdeklõdõ szakemberek közvetlenül is információkat és tájékoztatást kapjanak az õket érintõ kérdésekrõl. |
|
FŐ TÉMÁK
- Az egészségfejlesztés-megelőzés mint társadalmi befektetés - avagy az információ nevel(het) - Az egészségügyi kormányzat és az -intézményrendszer kommunikációja - A kommunikációs munka hatékonyságának mérése - A hatékony kommunikáció vs. manipuláció - Etika és hatékonyság a kommunikációban - A public relations és a CSR viszonya - Új utak, új technikák, új felületek az online- és az ,,offline'' világban - Gyógyszermarketingen innen és túl (az egészségipar különböző területeinek marketingje és sajátosságai, a gyártói kommunikáció jelene és jövője a változó jogszabályi környezetben) - Miért lenne szüksége a betegeknek (felhasználóknak) hatékony kommunikációra a gyógyászati segédeszközök kapcsán? - Egyéb témák
Felkéréseket eddig elfogadó előadók: Dr. Andrássy Gábor (A szakmaspecifikus betegoktatás jelentősége), Barát Tamás (a public relations és a CSR viszonya), Brandt Zoltán (Melyik fele kidobott pénz? - memetika), Dózsa Csaba (Az egészségügy lehetőségei 2012-ben), Éskovács Péter (Miért beteg az egészségügyi PR? – avagy milyen a viszony az egészségügyi kommunikációs szakemberek és az újságírók között), Dr. Fazekas Ildikó (termékelhelyezés és önszabályozás), Fazekas Piroska (orvoslás az interneten), Megyer Örs (Az ügynökségi feladatok munka- és költségigénye), Melles Katalin (imázsépítő funkcióval bír a termékelhelyezés), Miklovicz Norbert (közösségi média marketing), Dr. Nagy Norbert (hazai start-up, spin-off egészségügyi kisvállalkozások termékeinek ill. szolgáltatásainak piaci bevezetése), Dr. Somodi Zsuzsanna (a kommunikáció etikája - a KEB működése), Száraz Krisztián (fogászati marketing), Dr. Zacher Gábor (kapuk, hitelesség, egészségnevelés) A referátumok mellett lehetőség van 15 perces előadások bejelentésére (2012. január 22-ig), amelynek elfogadásáról a beküldött kivonatok alapján a Szervező Bizottság dönt. Az összefoglalók kinyomtatásra kerülnek, és akonferencia honlapján is elérhetőek lesznek. Részvételi díj: Tartalmazza a szakmai programokon való részvételt, a kongresszusi nyomtatványok és a kávészünetek költségeit (az ÁFA-t nem). Február 1. előtti jelentkezés 10.000 11.000 14.000 Ft Február 1. utáni jelentkezés 12.000 13.000 16.000 Ft helyszíni jelentkezés 14.000 16.000 18.000 Ft |