Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Marketing, public relations és reklám az egészségügyben - XV. Országos Konferencia

2012.02.16.


Hunguest Hotel Griff, Smaragd terem, 1113 Budapest, Bartók Béla út 152.
 

Az elmúlt idõszak jogszabályi változásai jelentõs mértékben érintették a gyógyszertárakat. Ez az átalakulás a gazdasági környezet változásaival együtt hatással volt a patikai marketingre is. A korlátozások ellenére természetesen továbbra is van lehetõség aktív kommunikáció kifejtésére, modern technikák alkalmazására. A szimpóziummal az elméleti és gyakorlati lehetõségek bemutatásával kívánnak segítséget nyújtani a napi munkához. Az esemény az egészségügyi és egészségipari kommunikációs ágazat hagyományos seregszemléjének keretében kerül megrendezésre. A konferencián és a konferenciával lehetõséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy az egészségügy és az egészségipar területén dolgozó, a témakör iránt érdeklõdõ szakemberek közvetlenül is információkat és tájékoztatást kapjanak az õket érintõ kérdésekrõl.

 

FŐ TÉMÁK

- Az egészségfejlesztés-megelőzés mint társadalmi befektetés - avagy az információ nevel(het)

- Az egészségügyi kormányzat és az -intézményrendszer kommunikációja 

- A kommunikációs munka hatékonyságának mérése 

- A hatékony kommunikáció vs. manipuláció 

- Etika és hatékonyság a kommunikációban

- A public relations és a CSR viszonya

- Új utak, új technikák, új felületek az online- és az ,,offline'' világban 

- Gyógyszermarketingen innen és túl (az egészségipar különböző területeinek marketingje és sajátosságai, a gyártói kommunikáció jelene és jövője a változó jogszabályi környezetben)

- Miért lenne szüksége a betegeknek (felhasználóknak) hatékony kommunikációra a gyógyászati segédeszközök kapcsán?

- Egyéb témák

 

Felkéréseket eddig elfogadó előadók: Dr. Andrássy Gábor (A szakmaspecifikus betegoktatás jelentősége), Barát Tamás (a public relations és a CSR viszonya), Brandt Zoltán (Melyik fele kidobott pénz? - memetika), Dózsa Csaba (Az egészségügy lehetőségei 2012-ben), Éskovács Péter     (Miért beteg az egészségügyi PR? – avagy milyen a viszony az egészségügyi kommunikációs szakemberek és az újságírók között), Dr. Fazekas Ildikó (termékelhelyezés és önszabályozás), Fazekas Piroska (orvoslás az interneten), Megyer Örs (Az ügynökségi feladatok munka- és költségigénye), Melles Katalin (imázsépítő funkcióval bír a termékelhelyezés), Miklovicz Norbert (közösségi média marketing), Dr. Nagy Norbert (hazai start-up, spin-off egészségügyi kisvállalkozások termékeinek ill. szolgáltatásainak piaci bevezetése), Dr. Somodi Zsuzsanna (a kommunikáció etikája - a KEB működése), Száraz Krisztián (fogászati marketing), Dr. Zacher Gábor (kapuk, hitelesség, egészségnevelés)

 

A referátumok mellett lehetőség van 15 perces előadások bejelentésére (2012. január 22-ig), amelynek elfogadásáról a beküldött kivonatok alapján a Szervező Bizottság dönt. Az összefoglalók kinyomtatásra kerülnek, és akonferencia honlapján is elérhetőek lesznek.
 

Részvételi díj:

Tartalmazza a szakmai programokon való részvételt, a kongresszusi nyomtatványok és a kávészünetek költségeit (az ÁFA-t nem).
                                                                febr. 16-ra       febr. 17-re       mindkét napra

Február 1. előtti jelentkezés            10.000             11.000             14.000 Ft

Február 1. utáni jelentkezés            12.000             13.000             16.000 Ft

helyszíni jelentkezés                         14.000             16.000             18.000 Ft

Jelenkezési lap, bővebb információ: http://www.euuzlet.hu/kommunikacio/