Marketing Oktatók Konferenciája
2010.08.26.
Budapesti Kommunikációs Főiskola, Nagy Lajos király útja 1-9.
Idén augusztusban is találkoznak az ország marketing oktatói, hogy beszámoljanak kutatási eredményeikről, és megosszák egymással tanítási tapasztalataikat. A sorrendben 16. ilyen rendezvénynek ezúttal a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) ad otthont. A szervezők május 10-ig várják az előadásötleteket, publikációkat. |
A Marketing Oktatók Klubja (MOK) a Magyar Marketing Szövetség keretein belül működik, a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Bizottságának aktív támogatásával.
Immár tizenhat éve, hogy augusztus utolsó hetében a marketinget tanító kollegák két napra összegyűlnek, hogy megosszák egymással oktatási tapasztalataikat, kutatási eredményeiket. Az elmúlt öt évben a győri Széchenyi Egyetem, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a gyöngyösi Károly Róbert Főiskola, a Corvinus Egyetem, végül a Kaposvári Egyetem adott helyet a rendezvénynek. E konferenciákon 100-200 fő vett részt, így nemcsak elsőszámú fóruma a marketingoktatók találkozásának, de egyben a marketingkonferenciák között is kiemelt szerepe van.
Az idei MOK konferenciát a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán rendezik, 2010. augusztus 26-27-én, csütörtöki és pénteki napokon. A rendezvény címe „Új marketing világrend”, mely az alábbi szekciókat foglalja magában: - Új világrend, nemzetközi marketing - Új kutatási eszközök - Új fogyasztó, új vásárló - Kis vállalat, nagy marketing - Digitális marketing - Új módszertan az oktatásban - PhD szekció
A marketinget egyetemen, főiskolán, OKJ-tanfolyamon, középiskolában vagy egyéb helyen oktatók 2010. május 10. hétfőig jelentkezhetnek előadásuk kivonatával a konferenciára. Természetesen a szervezők nagy örömmel látják azokat is, akik előadni nem kívánnak, de szívesen részt vennének a rendezvényen.
A konferenciáról további információk találhatók az alábbi címen: www.bkf.hu/mok2010 |