Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Marketing megoldások kijelzőre optimalizálva

2014.04.28.

Kezdünk talán egy kicsit elkényelmesedni: az autóban például egy géphang mondja meg, hogy merre menjünk, ha valahová utazunk. „A következő lehetőségnél forduljon jobbra” - így utasít bennünket a GPS, és valljuk be, mi legtöbbször engedelmesen tekerjük is a kormányt a megadott irányba. Azért is nagyon kényelmes megoldás ez, mert ha véletlenül mégis eltévedünk, lehet a gépre mutogatni a kudarc miatt.

Néha úgy érezhetjük, hogy nem jönne rosszul egy hasonló navigációs berendezés az élet más területein, például a munkában sem. Képzeljük el, milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból néha szólna, hogy „költs többet a Facebook-ra”, vagy esetleg figyelmeztetne, hogy „túl kevés releváns kulcsszó található a SEO-linkekben”. Pedig nem lenne túl hasznos egy ilyen készülék: ha az autós GPS félre is vezeti az embert, még mindig van lehetőség visszafordulni, ám ha rossz helyre folyik el a vállalat online marketingre fordított büdzséje, azt már nem lehet visszahozni. Nincs mese, a „marketingnavigációs készülék” helyett más megoldást kell keresni.

Menedzserképző Központ ugyanazt a megoldást ajánlja, amit az autósok is alkalmaznak, ha félrevezeti őket a GPS: meg kell kérdezni nálunk tapasztaltabb, jobb helyismerettel rendelkező embereket a helyes irányról. A 2013. október 1-jén (kedd), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Marketing megoldások kijelzőre optimalizálva” című konferencián tapasztalt szakemberek osztják meg a gyakorlatban is kipróbált tudásukat a résztvevőkkel. A hallgatók megtudhatják merre találhatók a biztos, jól kitaposott ösvények, és az új, felfedezésre váró útvonalak az online marketing világában.

 

A programból:

 Facebook hirdetések a pontosabb szegmentálás érdekében 
Sikeres és hatékony FB nyereményjátékok 
Egy integrált kampány anatómiája 
Facebook - LinkedIn 2013. 
Az internetezésre használt platformok update-mérések, eredmények 
Web- és mobil SEO - új irányzatok és a gyakorlat 
Fogyasztói vélemények a különböző közösségi felületeken 
Forgalom címkézése a pontos mérhetőség érdekében

A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

Kedvezmény:
■ A Magyar Reklámszövetség meghívottjai és tagjai részére 15% kedvezmény
A feltüntetett engedményen felül további kedvezmény nem vehető igénybe.

Rendeljen cégasztalt munkatársainak, vagy hívja meg a rendezvényre ügyfeleit, partnereit!
■ Cégasztal 5 fő részére: 99 000 Ft + áfa /A díjból egyéb engedmények nem igényelhetők./

A konferenciáról bővebben honlapunkon olvashat, a kedvezményes regisztrációra a következő oldalon van lehetőség:
http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/mrsz/16.html