Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Konferencia a nők és a férfiak fogyasztási szokásairól

2010.06.09.


Magyar Telekom Székház, 1016 Budapest, Krisztina krt. 55.
 

Tudja, mennyire különbözik egymástól a két nem fogyasztási és médiahasználati szokásaiban? Mely márkaközösségeknek a részei és, mely reklámok által érzik magukat megszólíttatva? Hogyan változtak meg az évek során kapcsolati és viselkedési mintáik? Vagy, hogy másképpen kell-e megtervezni egy promóciót vagy eseményt, ha a célcsoport nő vagy ha férfi?
A Magyar Fogyasztó Platform 2009-ben egy-egy egész napos konferencián foglalkozott mindkét nemmel, majd a kapott visszajelzéseket követően úgy döntött, hogy a két fél együtt igazán egész. 2010-ben közös kontextusban, nemek vonzásában vizsgálják meg fogyasztásunkat.

A konferencia előadói: 
 

Bartha Ferenc (Beiersdorf)
Blaskó Nikolett (ACG Reklámügynökség)
Győri Adél (Millward Brown Hungary)
Kováts Botond (Samsung)
Litkai Gergely (Comedy Central)
Lukács Rita (B&P Braun & Partners Magyarország)
Pichovszky Domonkos (Createam)
Rácz Márton (IBS)
Simon Bernadett (B&P Braun & Partners Magyarország)
Spielmann Katalin (Coca-Cola Magyarország)
Spitzer Gyöngyi (Soma)
Steigervald Krisztián (GfK Hungária)
Tihanyi Péter (ACG Reklámügynökség)
 

Időpont: június 9.
Helyszín: Magyar Telekom Székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 55.)
 

További információ: www.magyarfogyaszto.hu