Konferencia a nők és a férfiak fogyasztási szokásairól
2010.06.09.
Magyar Telekom Székház, 1016 Budapest, Krisztina krt. 55.
Tudja, mennyire különbözik egymástól a két nem fogyasztási és médiahasználati szokásaiban? Mely márkaközösségeknek a részei és, mely reklámok által érzik magukat megszólíttatva? Hogyan változtak meg az évek során kapcsolati és viselkedési mintáik? Vagy, hogy másképpen kell-e megtervezni egy promóciót vagy eseményt, ha a célcsoport nő vagy ha férfi? |
A Magyar Fogyasztó Platform 2009-ben egy-egy egész napos konferencián foglalkozott mindkét nemmel, majd a kapott visszajelzéseket követően úgy döntött, hogy a két fél együtt igazán egész. 2010-ben közös kontextusban, nemek vonzásában vizsgálják meg fogyasztásunkat. A konferencia előadói: Bartha Ferenc (Beiersdorf) Időpont: június 9. További információ: www.magyarfogyaszto.hu |