DM Agytágító
2014.02.20.
Mindenki használ direkt marketinget.
Helyszín: Magyar Posta Oktatási Központ, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Miért gondoljuk, hogy mindenki használ direkt marketinget? Fordítsuk meg a kérdést: milyen eszközöket nem használ, aki nem él a direktkommunikációs eszköztárral. Nincs vásárlói vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisa, sem lojalitásprogramja, CRM rendszere, nem alkalmaz címezetlen terjesztést sem levél-, vagy email- esetleg mobil kampányokat, nem küld hírleveleket és nem rendelkezik információs vonallal, illetve nem indít kimenő hívásokat.
Tegyük a szívünkre a kezünket: nem nagyon tudunk olyan vállalkozást mondani, aki legalább felsoroltak valamelyikével ne élne. Az igazi különbséget ma sokkal inkább az adja az egyes cégek tekintetében, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket. A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és következetesség kérdése. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség képzési programja, a DM Agytágító azoknak készült, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését
Találkozunk február 20-án!
Huszics György
Crane ügyvezető & DIMSZ elnökségi tag, a 2014-es DM Agytágító rendezvény igazgatója
DM Agytágító
Mindenki használ direkt marketinget.
2014. február 20. 09:00 - 16:30
Helyszín: Magyar Posta Oktatási Központ, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Miért gondoljuk, hogy mindenki használ direkt marketinget? Fordítsuk meg a kérdést: milyen eszközöket nem használ, aki nem él a direktkommunikációs eszköztárral. Nincs vásárlói vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisa, sem lojalitásprogramja, CRM rendszere, nem alkalmaz címezetlen terjesztést sem levél-, vagy email- esetleg mobil kampányokat, nem küld hírleveleket és nem rendelkezik információs vonallal, illetve nem indít kimenő hívásokat.
Tegyük a szívünkre a kezünket: nem nagyon tudunk olyan vállalkozást mondani, aki legalább felsoroltak valamelyikével ne élne. Az igazi különbséget ma sokkal inkább az adja az egyes cégek tekintetében, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket. A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és következetesség kérdése. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség képzési programja, a DM Agytágító azoknak készült, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését
Találkozunk február 20-án!
Huszics György
Crane ügyvezető & DIMSZ elnökségi tag, a 2014-es DM Agytágító rendezvény igazgatója