Content Marketing Award 2014
2014.03.30.
Első alkalommal hirdet content marketing versenyt a Kreatív!
A Kreatív szaklap új versenyének célja, hogy díjazza a legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomba ágyazott hirdetéseket. A megmérettetésre téma szerint 20 kategóriában lehet pályázni az elmúlt két év legjobb branded content megoldásaival.
A szervezők április 4-ig egyaránt várják ügynökségek, médiumok és megbízók/ hirdetők jelentkezéseit is.
A nevezési határidő után a beadott anyagokat szakmai zsűri bírálja el és a legjobbnak ítélt alkotásokból először shortlistet állítanak fel, majd kiválasztják a kategória győzteseket. Az elbírálásban döntő szerepe lesz a nevezett anyagok minőségének, eredetiségének, kreativitásának, a célcsoport médiával kapcsolatos elvárának és annak, hogy a nevezet projekt mennyire valósítja meg a hirdető céljait.
A zsűri:
Heal Edina, Google, ügyvezető igazgató
Pőcze Balázs, Mito, ügyvezető igazgató
Rózsa Iván, Magyar Telekom, marketingvezető
Somlói Zsolt, Mindshare, ügyvezető igazgató
Szabó Ákos, Adaptive, értékesítési és üzletfejlesztési vezető
Szántó Balázs, Noguchi, ügyvezető igazgató
Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető
Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
Weyer Balázs, Főszerkesztők Fóruma, elnök
Nevezési határidő:
Április 4. péntek 18 óra
Nevezési díj: 29 000 Ft + áfa / nevezés
A részletes versenykiírásért és a kategóriák listájáért kattintson ide!