Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Contact center: döntő találkozás az ügyféllel

2011.12.08.


1138 Budapest, Madarász Viktor u. 47-49. V. emelet
 

Végiggondolta már, hogy melyik kommunikációs csatorna játssza el az informátorok szerepét egy kampány során? Az ügyfélszolgálatoknak kiemelt szerepük van abban, hogy a fogyasztó hogyan ítél meg egy márkát, milyen élményeket oszt meg a közösségi oldalakon. Ráadásul ez a csatorna minden szektor napi üzletmenete számára rendelkezésre áll: legyen szó telefonos piackutatásról vagy akár új ügyfelek szerzéséről – az operátorok sokféle céllal alkalmazhatóak. A Direkt Marketing Szövetség december 8-án ismét oktatást tart neves szakemberekkel.

Az oktatás több témakört érint:

  • Milyen adatbázisból dolgozzunk, milyen címlistákat használjunk?
  • Belső erőforrásból oldjuk meg az ügyfélszolgálatot vagy outsource contact center szolgáltatót vegyünk igénybe?
  • Hogyan maximalizálhatjuk az operátorok hatékonyságát?
  • Hogyan integráljuk ügyfélszolgálatunkat a social media csatornákra?
  • Hogyan működik az árképzés, mit jelent az árspirál?

Az MRSZ tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!

Részletek: www.dmsz.hu/oktatas