App!2011: mobilalkalmazás-fejlesztés, projektmenedzsment konferencia
2011.11.23.
Cinema City Alle
A HWSW első teljesen saját rendezésű rendezvénye, az App!2011 lépésről-lépésre végigjárja a sikeres alkalmazás születésének fázisait. A magyarországi állapotoknak megfelelően komoly hangsúlyt kap a projektmenedzsment és -tervezés kérdése, az ötlettől a termékig ugyanis előre tervezhető az út. A programban megtalálja a tanulságot a programozó, a dizájner, a csapatvezető és az ügyféloldali marketinges is. |
Tilos-e ötleteket lopni? Meddig és mennyiért éri meg kísérletezni? Ezekre a kérdésekre mind válaszol a HWSW alkalmazásfejlesztést körbejáró konferenciája. Ígérjük, hogy a program szigorú, céltudatos és őszinte lesz.
A mobilfejlesztés nem játék. Legyen szó kis startupról vagy teljes fejlesztőfarmról, vállalati megrendelőről vagy játékprogramról, a jó ötlet megvalósítását számos körülmény és tényező gátolhatja meg. Ebben a világban nem működnek a gyors, webes körökben megszokott fejlesztési módszerek, itt minden elkövetett hiba, minden zsákutca plusz időbe kerül, ami költség. A piac gyors változásai azt is jelentik, hogy a hosszúra húzódó fejlesztés végzetes is lehet - a piacra kerülésben megelőzhet a vetélytárs és elfoglalhatja a vezető pozíciót.
Az App! 2011 lépésről-lépésre végigjárja a sikeres alkalmazás születésének fázisait. A magyarországi állapotoknak megfelelően komoly hangsúlyt kap a projektmenedzsment és -tervezés kérdése, az ötlettől a termékig ugyanis előre tervezhető az út.
Konferenciánkon végigjárjuk az ötlet, a megvalósíthatóság, a versenytársak feltérképezése témaköröket, terítékre kerül a költségek becslése, a specifikáció, az interfészek kidolgozása és a tesztelés fázisairól és a marketingről sem feledkezünk meg. A programban megtalálja a tanulságot a programozó, a dizájner, a csapatvezető és az ügyféloldali marketinges is.
Míg 2010-ben komolyan senki nem javasolta volna, hogy valaki magyar piacra kezdjen el fejleszteni, addig az idei évben az okostelefonok, főként az Android penetrációja olyan szintet ért el, hogy a márkázott promóciós alkalmazások mellett itthon is létjogosultságot nyertek a valódi alkalmazások, de közben a globális piac is tovább kecsegtet. Vajon megéri csak megrendelésre dolgozni és vinni a biztos bevételt, vagy érdemes kockáztatni és saját világmegváltó ötletekbe fektetni az erőforrást?
Az MRSZ tagjai 15%-os kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen (a kedvezmény További információ: http://app.hwsw.hu/?site=mrsz |