Új kutatási igazgató a GfK-nál
2012.05.04.
2012. április 2-án Rádi Zsuzsanna személyében új kutatási igazgató csatlakozott a GfK csapatához, aki ezentúl a vállalat kutatási tevékenységének stratégiai és operatív irányításáért lesz felelős |
A közgazdász végzettségű vezető szakmai pályafutását a Győri Keksz Kft-nél kezdte, ahol értékesítési, marketing és piackutatási területen szerzett tapasztalatokat. Ezt követően 2004 és 2011 között az MEMRB Piackutatóirodánál piackutató és ügyfélkapcsolati vezetőként, majd 2010-től ügyvezető igazgatói pozícióban tevékenykedett. 2011-től az MEMRB Nielsenbe való integrálását koordinálta és a Nielsen HR igazgatói feladatait látta el.
Zsuzsanna fő célkitűzéseként fogalmazta meg, hogy az egyes szektorokkal együttműködve, a folyamatos innovációs törekvések révén és kifinomult módszertanok alkalmazásával a meglévő információs bázist a kutatás eredményeivel egyesítve és aktív ügyfélkapcsolat útján kínáljon megoldást az Ügyfelek problémáira. Feladatának tekinti, hogy a GfK stratégiájával összhangban iránymutatást nyújtson a kutatási eredmények felhasználására oly módon, hogy azok a gyakorlatban a vállalati döntés-előkészítés részét képezzék és hozzájáruljanak a piaci lehetőségek kiaknázásához.