Szeptemberben nyílik az első ReklámFeszt
2012.05.21.
Idén soha nem látott összefogás valósul meg a kommunikációs szakmai szervezetek között. |
A fesztivál, melynek alcíme reklám, PR és média közelről számos eddig külön-külön működő szakmai eseményt ölel majd fel.
A Reklámszövetség kezdeményezésére megvalósuló őszi közel egyhetes jamboree-nak az Akvárium Klub ad otthont és tizenegy különböző szervezet képviselteti magát a DIMSZ, az IAA Magyar Tagozata, az IAB, a MAKSZ, az MKMSZ, az MLE, az MPRSZ, az MRSZ, az ÖRT, a PMSZ és a PPT. A szervezők várják a további csatlakozókat.
A program széleskörű: a szakmai konferenciától a workshopon és kiállításon át a filmvetítésig, gálaestig és díjátadóig. A szervezők szándéka szerint a fesztivál számos korábban külön megrendezett szakmai és közönség-eseménynek ad majd közös ívet, anélkül, hogy azok önálló identitását befolyásolná, bízva ugyanakkor abban, hogy az egyes események a szinergia kihasználása révén erősítik egymást. A szakmai program összeállításának alapelve, hogy az egyes szakmai szervezetek a rendelkezésre álló időszakot és az adott helyszínt saját programokkal töltik meg, egy előre rögzített munkamenet mentén. Minden szervezet felelősséget vállal a saját szakmai programjáért, így valamennyi résztvevő lehetőséget kap arra, hogy önállóságát a lehető legnagyobb mértékben megtartva a saját elképzeléseinek megfelelően bonyolítsa le az eseményét.