Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sportmarketing a ReklámFeszten

2012.09.12.

Rangos reklámszakmai rendezvényen kap szerepet a sportmarketing.

Szeptember 18. és 21. között kerül megrendezésre a ReklámFeszt a budapesti Akvárium Klubban. Az esemény második napján, szeptember 19-én szerepet kap a sportmarketing: a média napon a sport és a média kapcsolatának izgalmaiban mélyedhetünk el.

A négynapos fesztivál második napján, szeptember 19-én a budapesti Akvárium Klubban a sporttal foglalkozó média szereplőit látjuk vendégül.

A sport és a média kapcsolata napjainkban túlmutat a klasszikusnak mondható sajtó és televíziós csatornák használatán. Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az új média platformok, élükön a közösségi médiával, a hagyományos felületek pedig interaktív tartalmakkal egészülnek ki. A sport ráadásul egyedi jellegéből fakadóan olyan speciális médiafelületeket is képes kínálni, amelyek más ágazatban nincsenek jelen.

A sport és média szekció programja ezért két részből áll. Az előadások során az új média és a speciálisan a sportszektorra jellemző felületek kerülnek előtérbe. Először Müller Tamás (CEO, GF Social Media, Grundfoci.hu ) és a Ustream képviselője kalauzol az élő online streamek világába, majd Radisics Milán (ügyvezető, alapító, SocialTimes) mutatja be a sport és a Facebook sajátságos viszonyát. Kálnoki Kis Attila (sportszakmai tanácsadó, Webpont) és Túróczy Gábor (vezető, Webpont) a statisztikáknak a modern sportban betöltött egyre növekvő szerepéről tart izgalmas előadást, végül Sztancsik Tamás (kommunikációs és marketing referens, Magyar Labdarúgó Szövetség) avat be a televíziós közvetítési jogok hazai és nemzetközi jellemzőibe.

A kerekasztal beszélgetés során a sporttal kiemelten foglalkozó ATL médiumok képviseltetik magukat: Máté Pál(főszerkesztő Sport TV), Sz. Nagy Tamás (digitális tartalomfejlesztési vezető, Nemzeti sport, felelős szerkesztő, Nemzeti Sport Online) és az Origo Sport kollégája fejtik ki véleményüket a kiemelt sporteseményeknek a műsor- és tartalomszerkesztésre, a nézettségi és látogatottsági adatokra, valamint a hirdetési bevételekre kifejtett hatásáról. A délután koordinátora Zsédely Péter, a sportsmarketing.hu vezetője.