PR-partnert választott a Posta Biztosító
2012.02.07.
Ügynökségi együttműködéssel támogatja PR kommunikációját a Magyar Posta Biztosító és a Posta Biztosító. Az ügynökség a tavalyi évben kidolgozta a társaság közösségi és online kommunikációs stratégiáját, és üzemelteti a Posta Biztosító web 2.0- es eszközeit.
Az Extreme Net kommunikációs ügynökség dolgozta ki és valósította meg a biztosító teljes közösségi kommunikációs stratégiáját és színrelépését.
A biztosító és az ügynökség idei együttműködése kiterjed a teljes PR kommunikációs munkára (proaktív szakértői PR kommunikáció, a sajtókapcsolatok kezelése), valamint a közösségi kommunikáció további üzemeltetésére is. Utóbbiba beletartozik a Posta Biztosító brandelt oldalának felépítése és üzemeltetése, valamint a biztosító égisze alatt működő Napi Sorsjegy, illetve Travellerbook Facebook oldalak további üzemeltetése is. Mester Péter, a Posta Biztosító marketingvezetője az együttműködés kapcsán elmondta: „Tavaly kezdtünk együttműködést az Extrem Net Kft.-vel web 2.0 területen, az első éves közös eredményeink alapján döntöttük mellettük, amikor PR kommunikációs partnert is kerestünk.”
Az Extreme Net elsősorban a pénzügyi szektorban és a sztárkommunikációban nyújt integrált marketing és PR szolgáltatásokat