Kutatói nap az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
2012.06.06.
A szakmai szövetségek által szervezett eseményen 2012. június 15-én bemutatásra kerül a Digitális Közönségmérési Tender (dkt13) folyamata és eredménye, valamint Alison Fennah (IAB Europe kutatásért felelős alelnök) bejelenti a páneurópai Mediascope kutatás főbb magyar adatait. |
A Kutatási nap keretében reggel 9 órától a Sanoma Budapest székházában Alison Fennah (IAB Europe alelnök) ismerteti a páneurópai Mediascope kutatás magyar adatait. Ezt követően Máth András (dkt13 projektvezető) bemutatja a dkt13 projekt folyamatát, végül a nyílt pályázaton nyert Gemius-Ipsos konzorcium ismerteti a nyertes szolgáltatás részleteit.
„A Kutatói nap elsődleges célja, hogy átláthatóvá tegyük a Digitális Közönségmérési Tender folyamatát és minél szélesebb körben a nagyközönség számára is betekintést nyújtson a nyertes konzorcium szolgáltatásába.” – nyilatkozta Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
„Fontosnak tartjuk továbbá, hogy bemutassuk a Magyarországon először, az IAB Europe által készített Mediascope médiafogyasztási kutatás főbb eredményeit” – tette hozzá Somogyi Endre az IAB Hungary ügyvezetője.