Italozás, motorozás, csajozás, tanulás
2012.03.19.
A Kreatív Csoport Italozás, motorozás, csajozás, tanulás címmel konferenciát szervez a 18 - 25 éves fiataloknak szóló kommunikációról március 22-én. |
Hogyan szólítsuk meg őket? Mit kommunikáljunk feléjük? Mit tegyünk, hogy az általunk forgalmazott márkát megvegyék, sőt, megszeressék?
Előadóink többek között ezekre a kérdésekre próbálnak választ adni és releváns esettanulmányokat bemutatni a fiatalok fogyasztási szokásairól, az őket megcélzó kommunikációról, legkedveltebb tevékenységeikről és kedvenc márkáikról.
Tematikus blokkok a célcsoportra releváns esettanulmányokkal:
- Pénzügyi termékek kommunikációja
-Alkoholos italok és egyéb FMCG temékek kommunikációja
- Utazási és szabadidős termékek és szolgáltatások kommunikációja
Részletes program és regisztráció: www.kreativ.hu/1825