Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Debütál a legnagyobb méretű IAB-szabvány rich media hirdetési formátum

2012.07.25.

A Renult Mégane kampányában, az MSN Nai Nap nyitóoldalán az Adaptive Sales House vezeti be a legújabb rich média hirdetési formátumot.

Az MSN Mai Nap oldalain kerültek bemutatásra az elmúlt fél évben elsőként a IAB rich média formátumai. A Ringier hírportálja a minőségi tartalom mellett kiemelt figyelmet fordít az innovatív online hirdetési megoldások alkalmazására és népszerűsítésére, amelyekkel a hirdetések hatékonysága is növelhető, valamint a ma már nélkülözhetetlen kreatív vizualitással nyűgözi le a fogyasztót.

Most a Renault Mégane kampányában, az MSN Mai Nap portál nyitóoldalán debütál Magyarországon az Interactive Advertising Bureau által 2012. februárban szabványosított „Portrait” nevű rich media hirdetési formátum. Az AOL által fejlesztett megoldás (eredeti nevén Project Devil) a legnagyobb méretű a hat standard közül. A Portrait-t az Adaptive Media Sales House vezeti be hazánkban, és a ’Devil’ lesz az ötödik Rising Star a hazai piacon.


Pushdown, a Sidekick, a Billboard és a Filmstrip után újabb IAB-szabvány (http://www.iab.net/risingstars/) rich media reklámformátumot vezet be a magyar online piacon az Adaptive Media Sales House 2012. július 24-én a Renault Mégane nyári kampányában. Az MSN Mai Nap portál nyitóoldalán megjelenő 300*1050 pixel méretű, Portrait formátumú hirdetés a legnagyobb az IAB szabványos rich media formátumai közül. A hirdetést az OMD médiaügynökség tervezte és vásárolta, a kiszolgáló a MediaMind adserver.


A Portrait hirdetési formátum az AOL fejlesztése, eredetileg Project Devil néven vezették be. (http://advertising.aol.com/formats/premium-ad-formats/project-devil)

A Portrait sajátossága, hogy a nagy méret nemcsak különféle interaktív elemek (képgaléria, videó, stb.) elhelyezésére ad lehetőséget, hanem egyes elemek, mint például a videólejátszó, akár ki is nyílhatnak a felhasználó döntése szerint. Az AOL ajánlása szerint a Devil nem tűri más hirdetések társaságát az oldalon, célszerű 100% share-of-voice-ot biztosítani a maximális brandhatás és felhasználói aktivitás elérése céljából.