Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

Direkt marketing levelet vizsgál etikai szempontból az MRSZ

2013.05.27.

Az MRSZ-hez számos bejelentés érkezett egy elalvásgátló készüléket gyászhirdetés formájában
népszerűsítő direkt marketing levéllel kapcsolatban. 

Az MRSZ Etikai Bizottsága vizsgálatot kezdeményez és etikai szempontból kivizsgálja az ügyet
a Magyar Reklámetikai Kódex-ben rögzített alapelvek szerint.
„Az MRSZ a legteljesebb mértékben igyekszik feltárni a direkt marketingeszköz használatának
körülményeit, így például megkeresi a reklámozó vállalkozást is. Az MRSZ Etikai Bizottsága
következő, márciusi ülésén tűzi napirendre a kérdéses levelet. A reklám jogi megítéléséről az
arra hivatott szakhatóságokkal is konzultálunk.” – mondta el dr. Balogh Virág, az MRSZ
főtitkára.
A Magyar Reklámetikai Kódexről:
A Kódex olyan szabálygyűjtemény, amely kommunikációs iparág és egyéb iparágak
meghatározó szakmai szervezeteinek közös akaratából született, és célja, hogy kiszűrje az
általános normáknak nem megfelelő reklámokat, illetve az ilyen módon reklámozó
vállalkozásokat.


A Kódex elérhetősége:
http://mrsz.hu/download.php?oid=T6255f341a0e3056177582cb3baab79c;aid=T521503c1
60231561b7294e5a0fc7e95


További információ:
Magyar Reklámszövetség
06 1 322 06 40
balogh.virag@mrsz.hu
06 30 560 6565