Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Oktatás

Képzések, intézmények és lehetőségek.

Képzések

PR kommunikáció a gyakorlatban

2014.12.10.

AZ INDEPENDENT MEDIA EDUCATION CENTER MEGHIRDETI A

PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN 
A magyar kommunikációs szakma vezető szakemberei tolmácsolásában

előadássorozatot.

  • Ha szeretnéd megismerni a PR kommunikáció legkülönfélébb területeit a bulvármédiában történő megjelenéstől a közösségi média által nyújtott lehetőségekig…
  • Ha szeretnél hallani a PR kommunikáció legnagyobb kihívásairól a krízismenedzsmenttől az elektronikus médiában való szereplésre történő felkészülésig…
  • Ha érdekel a speciális szektorok kommunikációja a szigorúan szabályozott szektoroktól (pl. gyógyszeripar) a non-profit szervezetekig…
  • És ha mindezt a legelismertebb hazai szakértők szájából szeretnéd hallani és egyben lehetőséget kapni a velük való találkozásra, konzultációra…

JELENTKEZZ MOST ELŐADÁSSOROZATUNKRA!

Előadónk között lesznek:

  • Adriány Kincső, HBLF, ügyvezető
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
  • Balogh Gabriella, CEMP (Index, Inforádió), Felügyelőbizottsági tag
  • Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
  • Benkó Sándor, Kossuth-díjas művész, zenekarvezető
  • Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere, Ferenczy Orsolya
  • Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
  • Bognár Tamás, Panmedia Western Médiaügynökség, ügyvezető igazgató, regionális igazgató
  • Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
  • Bölcs Ádám, Well Reklám- és PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
  • Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
  • Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
  • Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
  • Gőz László, zenész, zeneakadémiai tanár, a Budapest Music Center tulajdonos-alapítója
  • Gricz István, Katona József színház, kommunikációs és értékesítési vezető
  • Hevesi Nóra, TESCO Magyarország, kommunikációs vezető
  • Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
  • Incze Kinga, Mrs White Media Consulting, tulajdonos-ügyvezető
  • Jedlicska Márton, Isobar Budapest, kreatívigazgató
  • Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
  • Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
  • Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
  • Málnay B. Levente, AMCNetworks Central Europe, vezérigazgató
  • Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
  • Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
  • Murányi Marcell, Népszabadság, NOL.hu, főszerkesztő
  • Novák Péter, IAB, elnök
  • Ómolnár Miklós, Story és Best hetilapok alapitó, korábbi főszerkesztő
  • Szabó Eszter, GE Közép- és Kelet-Európa, Corporate kommunikációs és Public Affairs igazgató
  • Szabó-Stein Imre, Zeneakadémia, kommunikációs és média tartalom fejlesztési igazgató
  • Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
  • Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
  • Dr. Turkovics Mónika, Operaház, marketing- és kommunikációs igazgató
  • Urbán Zsolt, Magyar Reklámszövetség, elnök
  • Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető igazgató
  • Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető

Az Independent Media Education Centre alapítói és vezetői:

B. Csejtei Ildikó, az Independent Media Group ügyvezetője, a TV2 csoport, a Sanoma Budapest, az AEGON Biztosító és a Hungaropharma Zrt. korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója és

Liptay Gabriella, SQ Invest portfólióigazgatója, az Ericsson Magyarország, a Magyar Telekom illetve a LibriShopline korábbi kommunikációs igazgatója 

Szakmai partner:
Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Dr. Simon Judit egyetemi tanár, intézetigazgató

A program 12 héten keresztül, heti egy alkalmat foglal magába, alkalmanként két egyórás interaktív előadással és félórás konzultációval az előadókkal.

A 12 hét alatt minden résztvevő két alkalommal vehet részt személyes konzultáción. A konzultációt az Independent Media oktatási program vezetői tartják.

A képzéssorozat 2015. február 17-én indul. 
A képzési alkalmak: kedd 17:00-19:30.

A program az előadássorozaton és a konzultációkon való részvételt oklevéllel tanusítja, melyet a Corvinus Egyetem Marketing és Média I

 

Jelentkezési határidő 2015. január 15.

A képzés díja: 110 000,- Ft + Áfa, azaz bruttó 139 700,- Ft / 12 alkalom + 2 konzultáció
A 2014. december 15-éig jelentkezők 20% kedvezményben részesülnek.

Nappali tagozatos hallgatók számára: 35 000,- Ft + Áfa, azaz bruttó 44 450,- Ft / 12 alkalom + 2 konzultáció (nem vonható össze a másik kedvezménnyel)

Felhívjuk figyelmedet, hogy a résztvevők számát minőségi szempontok és az interaktivitás megőrzése érdekében korlátoztuk!

További információ: info@independentmedia.hu
http://facebook.com/IndependentMediaEducationCenter

Köszönjük megértésed.
Az IMEC csapata

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Regisztráció: http://independentmedia.hu/IMEC_eloadassorozat/