Képzések
PR kommunikáció a gyakorlatban
2014.12.10.
AZ INDEPENDENT MEDIA EDUCATION CENTER MEGHIRDETI A
PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN
A magyar kommunikációs szakma vezető szakemberei tolmácsolásában
előadássorozatot.
- Ha szeretnéd megismerni a PR kommunikáció legkülönfélébb területeit a bulvármédiában történő megjelenéstől a közösségi média által nyújtott lehetőségekig…
- Ha szeretnél hallani a PR kommunikáció legnagyobb kihívásairól a krízismenedzsmenttől az elektronikus médiában való szereplésre történő felkészülésig…
- Ha érdekel a speciális szektorok kommunikációja a szigorúan szabályozott szektoroktól (pl. gyógyszeripar) a non-profit szervezetekig…
- És ha mindezt a legelismertebb hazai szakértők szájából szeretnéd hallani és egyben lehetőséget kapni a velük való találkozásra, konzultációra…
JELENTKEZZ MOST ELŐADÁSSOROZATUNKRA!
Előadónk között lesznek:
- Adriány Kincső, HBLF, ügyvezető
- Balatoni Zsófia, Uniomedia Communications PR ügynökség, tulajdonos
- Balogh Gabriella, CEMP (Index, Inforádió), Felügyelőbizottsági tag
- Beke Zsuzsa, Richter Gedeon Rt., PR és kormányzati kapcsolatok vezető
- Benkó Sándor, Kossuth-díjas művész, zenekarvezető
- Bereczki Zoltán, EMeRTon-díjas színész, énekes, zenei producer és menedzsere, Ferenczy Orsolya
- Bitter Brunó, Next Wave Europe, ügyvezető igazgató
- Bognár Tamás, Panmedia Western Médiaügynökség, ügyvezető igazgató, regionális igazgató
- Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő
- Bölcs Ádám, Well Reklám- és PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
- Dudás Gergely, Index, főszerkesztő
- Geszti Péter, EMeRTon-díjas magyar dalszövegíró, énekes, reklámszakember
- Győrfi Pál, Országos Mentőszolgálat, szóvivő
- Gőz László, zenész, zeneakadémiai tanár, a Budapest Music Center tulajdonos-alapítója
- Gricz István, Katona József színház, kommunikációs és értékesítési vezető
- Hevesi Nóra, TESCO Magyarország, kommunikációs vezető
- Horváth Magyary Nóra, K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
- Incze Kinga, Mrs White Media Consulting, tulajdonos-ügyvezető
- Jedlicska Márton, Isobar Budapest, kreatívigazgató
- Kárász Róbert, TV2, műsorvezető, GAP Media Kft., ügyvezető
- Kutas István, Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató
- Lenkei Anikó, Allianz SE, Head of Global Brand Communications and Operations
- Málnay B. Levente, AMCNetworks Central Europe, vezérigazgató
- Martin József Péter, Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató
- Módos Márton, Inforádió, főszerkesztő
- Murányi Marcell, Népszabadság, NOL.hu, főszerkesztő
- Novák Péter, IAB, elnök
- Ómolnár Miklós, Story és Best hetilapok alapitó, korábbi főszerkesztő
- Szabó Eszter, GE Közép- és Kelet-Európa, Corporate kommunikációs és Public Affairs igazgató
- Szabó-Stein Imre, Zeneakadémia, kommunikációs és média tartalom fejlesztési igazgató
- Szollár Domokos, MOL Magyarország, kommunikációs igazgató
- Tiszttartó Titusz, ClassFM, programigazgató
- Dr. Turkovics Mónika, Operaház, marketing- és kommunikációs igazgató
- Urbán Zsolt, Magyar Reklámszövetség, elnök
- Vándor Ágnes, Professional Publishing (tk. Kreatív szaklap), ügyvezető igazgató
- Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető
Az Independent Media Education Centre alapítói és vezetői:
B. Csejtei Ildikó, az Independent Media Group ügyvezetője, a TV2 csoport, a Sanoma Budapest, az AEGON Biztosító és a Hungaropharma Zrt. korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója és
Liptay Gabriella, SQ Invest portfólióigazgatója, az Ericsson Magyarország, a Magyar Telekom illetve a LibriShopline korábbi kommunikációs igazgatója
Szakmai partner:
Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet, Dr. Simon Judit egyetemi tanár, intézetigazgató
A program 12 héten keresztül, heti egy alkalmat foglal magába, alkalmanként két egyórás interaktív előadással és félórás konzultációval az előadókkal.
A 12 hét alatt minden résztvevő két alkalommal vehet részt személyes konzultáción. A konzultációt az Independent Media oktatási program vezetői tartják.
A képzéssorozat 2015. február 17-én indul.
A képzési alkalmak: kedd 17:00-19:30.
A program az előadássorozaton és a konzultációkon való részvételt oklevéllel tanusítja, melyet a Corvinus Egyetem Marketing és Média I
Jelentkezési határidő 2015. január 15.
A képzés díja: 110 000,- Ft + Áfa, azaz bruttó 139 700,- Ft / 12 alkalom + 2 konzultáció
A 2014. december 15-éig jelentkezők 20% kedvezményben részesülnek.
Nappali tagozatos hallgatók számára: 35 000,- Ft + Áfa, azaz bruttó 44 450,- Ft / 12 alkalom + 2 konzultáció (nem vonható össze a másik kedvezménnyel)
Felhívjuk figyelmedet, hogy a résztvevők számát minőségi szempontok és az interaktivitás megőrzése érdekében korlátoztuk!
További információ: info@independentmedia.hu
http://facebook.com/IndependentMediaEducationCenter
Köszönjük megértésed.
Az IMEC csapata
A programváltozás jogát fenntartjuk.