Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Effie: Rekordmennyiségű nevezés

2012.07.31.

A 11. EFFIE-re beérkezett pályázatok száma a tavalyi rekordot megdöntve több mint 25%-kal szárnyalta túl a 10. EFFIE-t.

Kreatív Event Menedzsment szakot indít a BKF

2012.07.27.

Az intézmény a Magyar Reklámszövetséggel is együttműködik.

Foci EB TV alkalmazást fejlesztett a Kirowski Isobar

2012.07.27.

Most már tévé vagy számítógép nélkül is könnyen bekapcsolódhatunk a labdarúgó-Európa-bajnokság élő közvetítéseibe.

Sikeresen államvizsgáztak az első hazai egyetemi szintű szóvivőképzésben részt vett hallgatók

2012.07.26.

 
Elsőként az egészségügy területén szereztek diplomát a Nyugat- magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Karán végzett szakemberek, akiknek tudására, munkájára nagy szükség lesz az ágazatban.

Debütál a legnagyobb méretű IAB-szabvány rich media hirdetési formátum

2012.07.25.

A Renult Mégane kampányában, az MSN Nai Nap nyitóoldalán az Adaptive Sales House vezeti be a legújabb rich média hirdetési formátumot.

Új vezetők a NeoFM élén

2012.07.24.

A tulajdonosváltással új vezetőket kapott a NeoFM.

Földes Ádám búcsúzik a Neo-tól

2012.07.19.

A NeoFM tulajdonosváltásával párhuzamosan, július 18-tól lemondott posztjáról a rádió eddigi vezérigazgatója.

Sör és snack: a sportesemények növelhetik az eladást

2012.07.17.

 

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

A nagy sportesemények kapcsán a sör és a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedésére számítanak a gyártók, kereskedők. Az elmúlt hat év adatainak vizsgálata alapján azonban nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a rendezvények és a vásárlások között – derült ki a GfK Hungária idén húsz éves Háztartáspanel eredményeinek elemzése során. Ráadásul az általános gazdasági helyzet és az időjárás is jelentősen befolyásolja a tényleges forgalmat.

Ismét tévéket támogatott a Médiatanács

2012.07.17.

Négy közösségi televíziónak összesen 12,6 millió forintos támogatást nyújt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Magyar Média Mecenatúra Program keretében.

Szakított a Microsoft és az NBC

2012.07.17.

A két óriáscég közösen üzemeltette az MSNBC hírportált, a tévétársaságot birtokló Comcast azonban kivásárolta partnerét.