Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Videótárat nyitott a köztévé is

2012.02.03.

Friss hír- és magazinműsorok, talk show-k, vetélkedők, valamint archív filmek, mesék érhetők el az m1 újonnan megnyílt digitális videótárán.
 

Megújult az Adverticum Adserver

2012.02.03.

A magyarországi online média piacvezető hirdetéskiszolgáló rendszere az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára.
 

Küzdelem az Év Sportkampánya díjért

2012.02.03.

Az Arany Ászok Amatőr Fociklub programja is küzd az Év Sportkampánya díjért. A finisében lévő verseny eredményére csak február 9-én derül fény.

MRSZ reklámtorta-prezentáció a Médiapiac 2012 konferencián

2012.02.01.

A Magyar Reklámszövetség 2012-ben is elkészíti a valós reklámköltésre vonatkozó becslését. A összesített felmérést továbbra is dr. Skriba Judit, az MRSZ kutatási szakértője vezeti. A 2011-es reklámtorta számait az MRSZ a Médiapiac 2012 című tapolcai konferencián mutatja be március 21-én.

Vezetőváltás a SPAR-nál

2012.02.01.

2012. március 1-jétől Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója, az igazgatóság elnöke távozik posztjáról.

IPSOS: Külföldi munkavállalás, nyelvtanulás, példakép

2012.02.01.

A fiatalok döntő többsége még nem dolgozott külföldön, de egyharmaduk szeretne. Azokat, akik szívesen vállalnának munkát az ország határain kívül, elsősorban a magasabb keresetek, illetve a magasabb életszínvonal vonzza. Egy 15-25 évesek körében végzett országos kutatás során 579 fiatal véleményét kérdezte meg az Ipsos a külföldi munkavállalásról, a nyelvtanulásról és a példaképeikről 2011 negyedik negyedévében.

Magyarul is megjelenik a Flash Art

2012.01.30.

Ma indul hazánkban is a világ egyik vezető művészeti kéthavi magazinja, amely már 80 országban jelen van.

A General Motors új globális médiapartnere a Carat

2012.01.26.

Az Aegis Csoport 2012. január 24-én bejelentette, hogy a General Motors a Carat médiaügynökséget választotta globális médiapartnerének.

Másodpercenként egy órányi új videó a YouTube-on

2012.01.25.

Megállíthatatlannak tűnik a videómegosztó menetelése, a feltöltött és megtekintett anyagok mennyisége egyaránt óriási ütemben növekszik.

Megújult a Képmás magazin

2012.01.24.

A tíz éve piacon levő, országos terjesztésű magazin az Ipsos piackutatást követően átgondolta és frissítette márkáját.