Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

Mányai Csaba: Reklám helyett

Van-e alternatívája a reklámnak? Képes-a reklámipar újragondolni önmagát? Ki lehet-e hozni kevesebből többet? 2009 egyértelműen a válság éve. A költségvetések, köztük a reklám- és marketingbüdzsék is, egyre kisebbek, az eredménykényszer nyomása viszont, ha lehet, még nagyobb, mint korábban. Ugyanakkor a régi, jól bevált módszerek és megoldások egyre kevésbé eredményesek. Mindezek ellenére 2009 valójában az értékes lehetőségek éve is, ha nem csupán túlélni akarjuk, hanem szembenézünk a válság támasztotta, egyébként már régen időszerű kihívásokkal. Lehetőség, hogy alapvető dolgokat újragondoljunk, és hogy újra átrendezzük a játékteret. A következő időszakban a jövő sikertörténeteit alapozhatják meg azok, akik bátran és okosan lépnek. Ha valaha, hát most itt az idő a változtatásra, a fejlődésre. Már csak az a kérdés, hogyan…

„Zseniális könyv egy fiatal szakembertől, akire érdemes lesz odafigyelnünk. Bárki, aki már egy sor vastag tankönyvön átrágta magát, de ennek ellenére úgy érzi, a lényeget még mindig – újra és újra – keresnie kell, olvassa el ezt a könyvet. Betekintést kaphat abba, miről szól ma, és merre tart a marketing. A gyakorló szakemberek hálásak lesznek azért, hogy valaki kimondta és rendszerezte azokat a gondolatokat, amelyek bennük is élnek, de amelyeket ők maguk még nem fogalmaztak meg igazán pontosan és használhatóan. Azok pedig, akiket egész egyszerűen csak érdekel a téma, megismerkedhetnek azzal, hogy milyen összetett és érdekes munka áll kedvenc márkáik hátterében. Ez a könyv kötelező olvasmány!”
dr. Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke


Mányai Csaba – marketingstratéga és tanácsadó
1974-ben született. Közgazdász és történész. Egyetemi tanulmányait Budapesten és Torontóban végezte. 10 évig dolgozott stratégiai marketing területen, 5 évig pedig interaktív területen. A könyvben bemutatott alapelvek szellemében működő, 21idea Interaction Design ügynökség alapítója és stratégiai igazgatója. Egy kislánya van, szenvedélyes utazó és felfedező.

A könyv adatai: 
Kiadja a HVG Kiadó Zrt.
Felelős kiadó: Szauer Péter
Kiadás éve: 2009
ISBN: 978-963-9686-79-3