Kádár Magor: A média mint partner
Ismerős helyzet: egy személy vagy egy szervezet közölni szeretne valamit célcsoportjaival a médián keresztül, de minden erőfeszítése ellenére sem sikerül nyilvánosságot biztosítani üzeneteinek. Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy a közlővel, a befogadó médiával vagy az információ átadásával van-e gond. A jó tanácsokkal gátat lehet rekeszteni, de elenyésző mennyiségű olyan anyag létezik, amelyik a sajtósok szempontjait és elvárásait is figyelembe véve közelítené meg a személyi és szervezeti médiakommunikációt. Erre vállalkozik ez a kézikönyv, amely „sajtósokon tesztelt”, ezért hatékony és gyakorlatias eligazítást nyújt az eredményes médiakapcsolatok kialakításához. Végigkíséri a kommunikációs folyamatot a kezdeti kapcsolatfelvételtől, a médiában való szereplés és megjelenés szakaszain át egészen a sajtófigyelés és archiválás záró mozzanatáig.
Kiadó: Kriterion Kiadó, Kolozsvár
ISBN: 978-973-26-0893-7