Dr.Pázmándi Kinga: Modern reklámjog
Talán kockázatmentesen kijelenthető, hogy aki a reklámozás jogi összefüggéseit vizsgálja, az izgalmas és aktuális, mindazonáltal „érzékeny” témát választ. Nem elsősorban azért, mert a reklám, az üzleti kommunikáció „levenébe vágó”, gazdasági hatalmi pozíciókat teremteni és megdönteni képes, állandó mozgásban lévő területe. Sokkal inkább azért, mert nagyon érdekes az a kiindulópontbeli különbség, ahogyan egyfelől a szakma művelői, másfelől a jog közelít a reklámozáshoz. A könyv a reklámok tartalmi szabályozásának, Magyarországon jelenleg egyedülálló, átfogó szakjogi bemutatása. Tematikusan felöleli az Európai Unió reklámokkal kapcsolatos szabályozási modelljét az – alapvetően az összehasonlító reklámokra – összpontosított német szabályozást, majd a magyar – jogi és etikai – szabályozási környezet –történeti szemléletű – elemzését. A mű következetesen a jogalkalmazási gyakorlat eredményeit, tanulságait és ellentmondásait hívja segítségül mondanivalója alátámasztására. Az elmúlt években Magyarországon a reklámok tartalmi jogi szabályozásának komplex összefüggéseit tárgyaló hasonló monográfia nem jelent meg, a könyv ezt az „űrt” igyekszik kitölteni.
A könyv adatai:
Kiadó: HVG-Orac
Felelős kiadó: Lipovecz Éva, a kft. ügyvezető igazgatója
Felelős szerkesztő: dr. Szentpétery Petronella
Kiadás éve: 2007
ISBN: 978 963 7490 79 8